Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nalimea
nalimea skrev: Jag kommer inte gå runt med min bebis på magen, ryggen, höften, huvudet eller vilandes i mina händer när jag är hemma. Jag har inga som helst planer på att bära mitt barn efter att mitt barns ben bär honom/henne. Långa promenader - ja visst. Någon gång ibland - ja visst. Men som standard? Tveksamt.

Näe, för att.
Ptja.
Två månader är hon. Nu råkar hon bara sova dagens alla sömnpass på min rygg eller magen. Och 80% av dagens amningar gör hon i selen. Och hon börjar hänga med i ryggsäck även när hon är vaken numera. När jag är hemma. Som standard. :heart:
Användarens profilbild
Av Maskros
Man vet allt om hur man tar hand om barn innan man får sina egna, been there done that och blivit lite mer ödmjuk på köpet ;-)
Användarens profilbild
Av rithelo
:Hahaa: :app:
Det här var jättekul!! :lol:
Heja dig Nalimea :loving:
Användarens profilbild
Av nalimea
rithelo skrev::Hahaa: :app:
:loving:
Självdistans har jag alltid haft.
Användarens profilbild
Av smurfis
rithelo skrev::Hahaa: :app:
Såna här trådar är alltid skitkul! :app: :Hahaa: Precis som alla de som skriver i sina första inlägg att de bara ska köpa 1 sjal och 1 sele, för att man inte behöver fler. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Mårbacka
nalimea skrev::hide: :rodna: :dum: :intetitta: :Hahaa:

Och så vidare.

Bara noterade moggleifs "jag är sjalfantast"tråden och insåg att jag också var det och började tänka på det hela i tidernas begynnelse.
Människan kan förändras. :vågen:
Jag har just betalat en bärsele till min 2½åring.
Har förvisso en liten sjalsamling på "en av varje", en vävd lång, en ringsjal, en MT och en sele. Trikåsjalen är såld.

Jag är inte så kaxig längre. :wink:
:Hahaa: :app: :blommor:
Användarens profilbild
Av Picea
Åh, jag kommer inte ens ihåg vad jag tänkte innan jag fick barn. Skulle verkligen vilja hitta någon gammal dagbok, jag skulle säkert få mig en del goda skratt då!

Förresten är det väl inget krav på att bära eller ha burit eller tänka bära i sjal för att få skriva på forumet? :hmm:
Användarens profilbild
Av nalimea
esarina skrev::Hahaa: Man får väl säga att du tog rådet att vara förälder till barnen du fick och inte de du planerade för helt enkelt. 8)
Vi skyller på det! :tumup:
Användarens profilbild
Av mandisg
nalimea skrev:
nalimea skrev: Jag kommer inte gå runt med min bebis på magen, ryggen, höften, huvudet eller vilandes i mina händer när jag är hemma. Jag har inga som helst planer på att bära mitt barn efter att mitt barns ben bär honom/henne. Långa promenader - ja visst. Någon gång ibland - ja visst. Men som standard? Tveksamt.

Näe, för att.
Ptja.
Två månader är hon. Nu råkar hon bara sova dagens alla sömnpass på min rygg eller magen. Och 80% av dagens amningar gör hon i selen. Och hon börjar hänga med i ryggsäck även när hon är vaken numera. När jag är hemma. Som standard. :heart:
Men det här är ju nästa barn! Det skrev du inget om ;) Det är väl för väl att man kan ändra sig :D

Tänkte på den här låten (hittar tyvärr inte originalet) http://www.youtube.com/watch?v=6Ucl4Ww4Pyo

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?