Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
mari_tres skrev:Men alltså att säga att det är knäppt att ha ett forum för sjalande, när man själv sitter och är aktiv på ett pokerforum? :mitvit: :Hahaa:
Ja verkligen! Jag väntade bara på att moderatorn skulle påminna honom om att han själv var aktiv på ett pokerforum och att skillnaden däremellan kanske inte är så stor... men det gjorde han aldrig :twisted:
Användarens profilbild
Av smurfis
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av emelie
=Inlägg från pokerforumet"Tycker det låter skitmysigt med sjal-tjosan. Bland de bästa minnena man har är ju när bebisen låg och snusade på magen. Men hur gör du med registreringsskylten med bebis-namnet som varenda barnvagnförare av rang har numera?
Vad tror ni om att göra trikåsjalar med panel där barnets namn o födelsedatum finns ala bilskylt-på-barnvagn? Värsta innegrejen. (och hu så fult! fulare än de fula barnvagnsskyltarna.)

Fö känner jag mig lite som Carola. :rofl:
Användarens profilbild
Av Siania
:rofl: Hörrni! Vi är ju kändisar! :vågen:
Av eamane
:rofl:
Användarens profilbild
Av Bina
och "Frugan" finns på SjalBarn och är en Borås-sjalare :D - om det är samma tjejja vet jag dock inte 8)
Användarens profilbild
Av Auroratiger
mari_tres skrev:
Sjalbarn verkar läskigt. Som Carola ungefär. Är de en sekt på riktigt, eller låtsas de bara?
:Hahaa: :hellu:
Yes we are! See the light! PRAISE the wrap! A-MEN! :urule:
Användarens profilbild
Av lotti
Auroratiger skrev:
mari_tres skrev:
Sjalbarn verkar läskigt. Som Carola ungefär. Är de en sekt på riktigt, eller låtsas de bara?
:Hahaa: :hellu:
Yes we are! See the light! PRAISE the wrap! A-MEN! :urule:
Halleluja!!! :wink:

detta var den roligaste tråden på länge......underbart!!! :rofl:
Användarens profilbild
Av dunderdotter
Vilken härlig tråd! Det här var bland det bästa tycker jag: Jag tror att sjalbarnsmaffian IGENTLIGEN är en täckmanteln för desas VERKLIGA organisation stjälbarn.
Är helt säker på att de gömmer bebisar i sina sjalar!!!!

Oh no, vi är avslöjade!!!!

:app:
Användarens profilbild
Av MilanE
:rofl:
Användarens profilbild
Av Erica74
:Hahaa:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?