Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ingrid
Den här var verkligen rolig tyckte jag! Skulle in på sjalbarn nyss, men av någon anledning hamnade jag på Googles söksida för sjalbarn istället. Då hittade jag den här länken längst ner:
http://pokerforum.nu/forum/off-topic/27 ... lbarn.html

Där några har diskuterat sjalbarn i en tråd i ett helt annat forum. Visserligen för ett bra tag sedan, men det var lika roligt att läsa nu!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Sjalbarn verkar läskigt. Som Carola ungefär. Är de en sekt på riktigt, eller låtsas de bara?
:Hahaa: :hellu:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
:rofl:

Det var ju faktiskt himla roligt....
Av Flodisen
min sambo visade mig att sjalbarn nämndes på ett jaktforum. :lol: Så det dyker upp både här och där.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Men alltså att säga att det är knäppt att ha ett forum för sjalande, när man själv sitter och är aktiv på ett pokerforum? :mitvit: :Hahaa:
Av anna m
Bild
Användarens profilbild
Av zero.sara
Katharina skrev:
Jag brukar bära min dotter som en resväska när hon har overall på sig och inte orkar gå. Det funkar också men inte fan måste jag övertyga hela världen om att de måste testa...

:lol: :lol: :lol: ingen av oss sjalare som har kört ergonomiska snacket med honom ännu alltså ;-)
Jo någon hade och det var därför han var anti tyckte jag det lät som :)
:rofl:
Det finns någon mer tråd under det forumet som tar upp sjalbarn har jag för mig och minst en moderator bär barn i MT, sjal eller ergonomisk sele :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
dubbelt
Senast redigerad av zero.sara den mån jul 21, 2008 21:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mammahappy
mari_tres skrev:Men alltså att säga att det är knäppt att ha ett forum för sjalande, när man själv sitter och är aktiv på ett pokerforum? :mitvit: :Hahaa:
:iagree:
Av doc
Katharina skrev:
Jag brukar bära min dotter som en resväska när hon har overall på sig och inte orkar gå. Det funkar också men inte fan måste jag övertyga hela världen om att de måste testa...

:lol: :lol: :lol: ingen av oss sjalare som har kört ergonomiska snacket med honom ännu alltså ;-)

Har svårt att tänka mig att sjalare våldsamt övertyger folk att bära i sjal..... :shock:
Användarens profilbild
Av mian
mari_tres skrev:Men alltså att säga att det är knäppt att ha ett forum för sjalande, när man själv sitter och är aktiv på ett pokerforum? :mitvit: :Hahaa:
Ja verkligen! Jag väntade bara på att moderatorn skulle påminna honom om att han själv var aktiv på ett pokerforum och att skillnaden däremellan kanske inte är så stor... men det gjorde han aldrig :twisted:
Användarens profilbild
Av smurfis
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av emelie
=Inlägg från pokerforumet"Tycker det låter skitmysigt med sjal-tjosan. Bland de bästa minnena man har är ju när bebisen låg och snusade på magen. Men hur gör du med registreringsskylten med bebis-namnet som varenda barnvagnförare av rang har numera?
Vad tror ni om att göra trikåsjalar med panel där barnets namn o födelsedatum finns ala bilskylt-på-barnvagn? Värsta innegrejen. (och hu så fult! fulare än de fula barnvagnsskyltarna.)

Fö känner jag mig lite som Carola. :rofl:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?