Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tiaramoll
Hallå där ute!
Jag har inte sett en enda sjal i Norrtälje, flyttade hit 1 juli i år. Själv anvävder jag mycket vagn eftersom vi åker buss till Norrtälje. Vår stackars Ergo syns därför inte heller så ofta i trakterna. Fy mig!
Finns det några sjalare/bärare här i närheten?
Användarens profilbild
Av Elina
Hallstavik här :hello:

Har heller aldrig sett någon i Norrtälje, och inte här heller :(
Av Tiaramoll
Jag också utanför Norrtälje, mellan Finsta och Trafikplats Ledinge (E18).

:hello:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag lyfter den här tråden eftersom jag hittade den när jag sökte efter fler sjalbärare i Norrtälje. :hello:
Jag går hyggligt ofta på gatorna med en Sino Hjortron, ännu oftare på Flygfyren. Kanske kan vi råka möta varandra någon gång? Hoppas det! :D
Av Tiaramoll
smedsboemma skrev:Kanske kan vi råka möta varandra någon gång? Hoppas det! :D
Det vore trevligt! Kanske dags för en sjalträff i Norrtälje? Nu är vi alla fall några stycken.
:app:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jaaa!!!
...en sjalträff i Norrtälje kan vi väl ha! :vågen:
Jag bor eg. inte precis i Norrtälje, utan i Bergshamra.
Var och när ska vi ha vår träff?
Av Tiaramoll
Vi har ett rymligt hus... Om intresse finns?
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag kommer gärna till dig!
Kan inte du ta upp träffen på "Bärsjalsträffar" i stället, så kan vi ju kolla intresset. Det är väl bäst om du tar upp det ifall vi ska ses hos dig?
Användarens profilbild
Av annalys
Måste bara säga att ni missade mig i Norrtälje i somras, eftersom svärföräldrarna har sommarställe i Gräddö som vi var på ett tag. Fast vi använde iofs inte sjal så mycket i somras heller. Får väl se hur det blir nästa sommar :hello:

Jag har för mig att det har varit något inlägg av någon som bor halvvägs mellan Norrtälje och Gräddö också, vad det nu heter?
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Jag finns här. Bor inne i Norrtälje med min barnahög men det är bara den minsta som sjalats.
Jag vill väldigt gärna träffa andra sjalisar. Har sett ett par stycken på Flygfyren men jag vågar inte gå fram utan tittar bara och försöker komma underfund med vilken sjal det är. :)

Men det har varit en svart (sino tror jag), en ringsjal och någon mer.

Själv bär jag i en brun Moby Wrap, mina två hemsydda MT eller en hemsydd Easy wrap. Har burit över hela Norrtälje känns det som. :) Senast idag ner till Flygfyren.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Hej på dig! :hello:
Kul att det finns fler sjalare i Norrtälje! Jag har burit i ringsjal på Flygfyren ganska många gånger och även i wellen granat. Kanske är det mig du har sett? Nästa gång måste du gå fram och säga "Hej!" :this:
Jag har däremot inte sett dig. Kanske är det dags för ett träff-försök igen? Det blev inget förra gången, nämligen. Just nu är hela familjen sjuk (håller i och för sig på att vakna till liv igen) i världens influensa, men när vi är friska igen, så kan vi kanske ses?
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Det skulle vara roligt med en träff. Vi skulle kunna träffas här hemma hos mig. Det är inte så stort, trångt med saker lite överallt och barn i varierande storlekar som trillar in vart eftersom dagen går. :D

Annars så finns ju Öppna förskolan på Mariagården på tisdagar. Den är öppen från 9-14 och vid 11-tiden så brukar det bli rätt tomt för att sedan vara superlugnt resten av tiden. :)
Jag har min 3½-åring på dagis på tisdagar till 13.30 men han kan få vara ledig om inte sambon är ledig just då. Han är skiftare så han är hemma alla tidpunkter på dygnet. Det varierar. :)

Jag kan kolla upp lite dagar när det skulle funka här hemma.

Vi håller själva på att återhämta oss från en hemsk förkylning. Den enda som fick feber var just Lilleman men han fick det i 2 veckors tid istället för att det passerade snabbt.
Användarens profilbild
Av Foxan
Vi är i Norrtälje varannan helg (hos svärföräldrar i Roslagsbro)! :vågen:
Hittils har sett bara EN ringsjal på stan (på flera år!) och vet att BäraBarn sjalar säljs på Lilla Torget...

Vore kul att träffas någon gång! :)
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Visst vore det kul. Jag är karlfri varannan helg men inte barnfri. :) Har en sambo som tar stooora kliv i raketfart bort från allt vad träffar osv heter. Han gillar inte sådant alls. :)
Men visst skulle vi kunna träffas en helg hos mig bara man står ut med en drös barn i varierande åldrar. Jag kan ju nästan lova att alla inte är hemma samtidigt. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?