Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag är en total novis vad gäller sjalar. :? Ska åka till Thailand efter nyår med vår 10 månader gamla pojke och tror att sjal är ett bra bäralternativ för tillfällen då vi inte kan använda sulkyn, kanske även bra under flygresan?

Jag skulle bli jätteglad om någon kunde ge lite tips angående vilken typ av sjal vi ska titta på. Båda jag och min man är långa (180 resp 195). Jag antar att det kanske inte är bra med för mycket tyg så lillen koks mot vår rygg/mage? :)

Tacksam för alla svar!

kramar
Användarens profilbild
Av diddeldi
ergo röstar jag på, långsjal blir så tokigt varmt i thailand.
Användarens profilbild
Av Scharlott
ERGOnomisk bärsele, meitai eller någon av de tunnare långsjalarna skulle jag rekommendera. Dock är det mycket en smakfråga vad man föredrar och vad som "är bäst". Därför vore det toppenbra om ni har möjligheten att prova innan så ni sedan kan välja det alternativ som passar just er allra bäst 8)
Av eamane
Syrran min är i Thailand just nu och det som tydligen används mest är deras Bali Baby Breeze :) Sen har de en Beco och en Ergo med ner oxå...
Användarens profilbild
Av Lydia
sy en MT med solarveiltyg eller annat luftigt tyg vid panelen, det ska jag göra inför nästa "varma" resa. annars långsjal tex bali breeze eller gås.
sele blev för varmt dagtid med våran 5-månaders men funkade ok med våran 3åring.
vi var i thailand nyss (kom hem för en vecka sen ;) ).
Användarens profilbild
Av tlillan
Hejsan!

En halsning direkt fran Thailand. :D

Vi anvander Bali Baby Breeze har mest. Den ar kanon! Har den som bar hjalp och som skydd for solen oiver vagnen.
Har aven beco o ergo med. Ergon bar min make vart mellersta barn i nar vi skulle ga en bra bit. Gck oxa bra i varmen.
Becon har jag bara anv vid flygningen da den va jatte bra, sa att jag kunde slappna av o sova lite med lilleman pa magen... :D

Vart ska ni?

Kommer jag pa natt mer sa skriver jag har, kommer sjalv hem pa tisdag da vara 2 veckor har e slut...
Av Lund78
Hej!

Tack för alla svar! :-) Det låter som att Ergon är ett bra alternativ? Bali Baby Breeze får jag också kolla upp!

Jag bor förresten i närheten av Lund, någon som vet om man kan prova olika alternativ där? Som vanligt är jag ute i knapp tid, vi åker efter nyår... :P

kram
Användarens profilbild
Av marlene
Lund78 skrev:Hej!

Tack för alla svar! :-) Det låter som att Ergon är ett bra alternativ? Bali Baby Breeze får jag också kolla upp!

Jag bor förresten i närheten av Lund, någon som vet om man kan prova olika alternativ där? Som vanligt är jag ute i knapp tid, vi åker efter nyår... :P

kram
Helen bor väl i lund, där kan du ju både prova och köpa så slipper du frakten :D
Användarens profilbild
Av mejamy
marlene skrev:

kram
Helen bor väl i lund, där kan du ju både prova och köpa så slipper du frakten :D
Precis vad jag tänkte! :D
Användarens profilbild
Av Lydia

kram
Ergon var alldeles för varm dagtid för våran 5-månadesbebis, men funkade för 3åringen som har större procent av kroppen utanför selen liksom.
Användarens profilbild
Av Helen

kram
Hej,
Du är välkommen till mig om du vill prova olika bärmojänger, kolla sidan för vägbeskrivning och öppettider.
Av eamane

kram
Finns 2 (om inte fler) Bali Baby Breeze till salu under säljes här
Av Lund78
Hej!

Låter finemang, Helen. Jag kollar upp öppetiderna och kikar in i nästa vecka.

Återigen, tack för hjälpen!

Jenny
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?