Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elli
Jag har oxå sett reklam och undar även jag, vore roligt om nån set den irl :D
Användarens profilbild
Av aspen
ja, jag tycker den bara fladdrar förbi i tvrutan och den är redan borta när jag hinner uppfatta den
Användarens profilbild
Av aspen
Panakeia skrev:misst helt...säljer mekonomen bärselar?
ja, jag har sett det på reklamen, eller uppfattat det. idag hörde jag radioreklam och de pratade om en NY sele på marknaden som jag uppfattade det :-) Jag blir nyfiken ju ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
hm, kan nog vara ett alternativ till tex ringsjal, fast ännu kortare sträckor, transport...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, det skulle nog behövas en actionbild på den där så man såg hur den skulle användas... :?
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jisses! :shock:
Å för 500 spänn?!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Skulle den där vara ergonomisk likssom??
Ligger tyngden på höften eller axeln?

Och att den får plats i fickan är inget bra säljargument, för det gör min ringrebozo också och den är mycket snyggare och antagligen skönare också!!
Användarens profilbild
Av aspen
fast jag kan tänka mig att den är bra till korta transportsträckor där man ska bära mycket, tex skibacken/p-platsen o dy. snabb att få på med mycket kläder o så. Vill inte använda den till längre än 10 minuter alltså, men kortare kan jag tänka mig faktiskt. ;-)
Av lillVimsan
Jag hörde reklamen idag. Blev så nyfiken. Klart att någon redan hunnit skriva om det här :wink: .
Klurig sak... :)
Användarens profilbild
Av Helene
mari_tres skrev:Ligger tyngden på höften eller axeln?
På halsen!! :roll:
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag gillar den fantastiska research de har gjort innan de skrev sin copy-text på hemsidan.
3hand skrev:Vi har utvecklat världens minsta bärsele som klarar att bära barn där alla andra selar slutar – det vill säga från ett till fem år – och den ryms i fickan. En modern produkt för resande och aktiva föräldrar.
Ehhh, det var väl inte riktigt sant kanske?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?