Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Jag har fått hem en massa garn och efter inventering så finns det en hög som jag inte kommer att använda själv av olika orsaker.Men det kanske finns någon annan som är intresserad. :)

Priserna är exkl frakt och jag delar helst inte pga att jag har så mkt att göra just nu så det blir för mkt att hålla reda på.

Pm:a om du vill ha något.

Bild

113 g handspunnet mohairgarn på härva. Har ingen banderoll eller liknande till detta så jag vet inte exakt blandning.
Pris 30:-

Bild

350 g mohairgarn djupgul färg. Stickor nr 7 enligt banderoll. Ej handspunnet. 78% mohair, 13% ull och 9% nylon. Pris 100:-

Bild

151 g Nocturne moharigarn från Marks och Kattens. Härligt glimmande och isigt vintrig färg. Någonstans mellan ljusblå och mintgrön. Det ser ut som det är frostigt. Svårt att förklara men det är väldigt vackert. 40% viscose, 29% ull, 15% acryl, 9% polyester och 7% polyamid. Stickor nr 6 enligt banderoll. Pris 45:-

Bild

200 g Stop Zafiro mohairliknande garn med 70%acryl, 20% polyamid och 10% ull. Två fulla nystan. Stickor 3 1/2 - 4 1/2. Pris 40:-

Bild

40 g Succé Tweed. Rosamelerat mohair garn. 80%, 10 % ull och 10 % mohair. Stickor 3 - 3 1/2. Pris 5:-
Senast redigerad av Asereht den ons dec 12, 2007 09:44, redigerad totalt 5 gång.
Användarens profilbild
Av Asereht
Lin skrev:Jag är intresserad av ljungfärgat och offwhite främst. Men det beror lite på pris och tjocklek osv
Då ska jag fixa bilder och skriva ned info imorgon. :)
Användarens profilbild
Av trollmamma
jag vill gärna ha rosa o vit
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har tyvärr garnköpstopp, annars hade jag varit mycket intresserad av samtliga färger, mest ljungfärgat. Har du svårt att bli av med det så kan du ju prova att övertala mig...
Användarens profilbild
Av elisabet
Jag tittar gärna på bilder.... 8)
Användarens profilbild
Av anilov
Lite intresserad,men vill gärna se tjocklek och färg först.
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag har uppdaterat med bilder och pris. Hör gärna av er om det är något av intresse. :)
Användarens profilbild
Av Asereht
Uppdaterat lite.
Användarens profilbild
Av Silverälva
Är sugen på de 4 översta samt det lejongula i runda nystan. Får jag tjuvhålla lite medan jag rådfrågar min stickexpert? Har du nån susning om fraktkostnad?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Oho !!! Så fina !!!
Det ljus rosa för 85 kr

Härvan för 35kr

Det Lejon gula vart ju underbart !! jag står på kö på den :wink:

ska pm:a så du ve! t
Användarens profilbild
Av Silverälva
*mist hoppar av*
Användarens profilbild
Av Asereht
Min senaste uppdatering kom tydligen inte in, jag hade skrivit in vilka garner som var tingade men nu såg jag att det inte gick in alls.

Pm:a om ni vill ha något, så att jag inte virrar till det!
Användarens profilbild
Av Asereht
Uppdaterat igen. :)
Användarens profilbild
Av Asereht
Ännu en uppdatering, det som finns på bild finns kvar. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?