Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Jag hade tänkt sy om min bära barn-sjal till ringsjal för att slippa den jobbiga knuten. Jag har läst beskrivningen ovan, men undrar om det är nåt speciellt man bör tänka på när man syr om en sjal såhär, jag har aldrig sytt sjal förut.

Och jag undrar även var man kan köpa ringar, jag har sett några nångång, men kommer inte ihåg var... :cry:
Användarens profilbild
Av diddeldi
till bärabarnsjal tycker jag det är bäst med stora ringar. dem kan du köpa hos de flesta sjalförsäljare även från oss, eller så kan du beställa från slingrings.com i usa.

det viktigaste att tänka på är väl att nåla och pressa och så, så att det blir jämnt och fint. men det går ju alltid att sprätta och göra om ifall man inte blir nöjd. det är inte så svårt faktiskt, det kommer säkert att bli bra! :D
Användarens profilbild
Av Jennelii
zmurfan kanske har ringar om du kommer på sjalträffen? :wink:
Användarens profilbild
Av boosten
Bissa skrev:www.nestmom.com har billiga stålringar. Jag beställde därifrån förra to och fick dem igår morse :D
Jo jag såg det i nån annan tråd, men det känns ju lite onödigt att beställa från Amerrrkat när det bara är ett par jag ska ha.. Vet nån var det kan finnas bruna?
Användarens profilbild
Av boosten
Jennelii skrev:zmurfan kanske har ringar om du kommer på sjalträffen? :wink:
Ja jag har ju ingen aning vem du pratar om, men har man tur så.. :)
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag har sytt om min bärabarn-sjal till ringsjal.
Jag har aluminiumringar i storlek M och skulle inte vilja ha större ringar!

Jag har inte gjort någon speciell vikning utan gjorde enligt babydesigns instruktioner: Vik upp 15cm; pressa; markera var det uppvikta ska sluta (30cm från kanten när den är ovikt); sätt i ringarna; nåla och sy(15cm från ringarna) med två ganska tätliggande raksömmar; sy en söm ca 4cm från ringarna genom att du sträcker-syr ett par stygn-sträcker-syr ett par stygn...

BB-ringsjalen är den absolut skönaste ringsjalen jag någonsin testat! Den enda sjal jag aldrig kan tänka mig att sälja!!! (min första och min bästa :wink: )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har massor... grön, blå, turkos,lila,röd,brons, svart och guld... inga silver dock... de 5 första i alla storlekar tom... ;)

pip till så tar jag med nån ring :)
Användarens profilbild
Av Jennelii
zmurfan skrev:
Jag har massor... grön, blå, turkos,lila,röd,brons, svart och guld... inga silver dock... de 5 första i alla storlekar tom... ;)

*piiiip* har du svarta stora?? Ta med imorrn isf...pris?
Användarens profilbild
Av marlene
Froggie skrev:Jag har sytt om min bärabarn-sjal till ringsjal.
Jag har aluminiumringar i storlek M och skulle inte vilja ha större ringar!

Jag har inte gjort någon speciell vikning utan gjorde enligt babydesigns instruktioner: Vik upp 15cm; pressa; markera var det uppvikta ska sluta (30cm från kanten när den är ovikt); sätt i ringarna; nåla och sy(15cm från ringarna) med två ganska tätliggande raksömmar; sy en söm ca 4cm från ringarna genom att du sträcker-syr ett par stygn-sträcker-syr ett par stygn...

BB-ringsjalen är den absolut skönaste ringsjalen jag någonsin testat! Den enda sjal jag aldrig kan tänka mig att sälja!!! (min första och min bästa :wink: )

Ja jag instämmer helt :lol: medium aluringar, babydesigns instruktioner... favvis ringsjal... första sjalen... ja kunde inte ha skrivit det bättre själv :lol:
Användarens profilbild
Av boosten
zmurfan skrev:

Ahh! Men jag kan ju inte bestämma mig för vilken färg! Det vore ju helt perfekt att fixa det där ju. Sjalen är som sagt (eller?) orange-brun, så då skulle.. vilken färg passa? Kanske guld eller svart? Vore jättesnällt om du ville ta med nån passande, i medium då alltså. Kostar de över hundralappen?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?