Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Min svägerska är beräknad till i maj och jag vill köpa något bärhjälpmedel till henne.

Hade fundering på sjal men jag minns hur knöligt jag tyckte det var med allt tyg och alla varv man skulle få runt den innan man fick snitts på knytandet. Så nu funderar jag på en MT eller någon form av sele.

De är inte helsålda på tanken att bära (verkar mer inne på vilken vagn de ska ha) men de vill gärna prova eftersom de sett oss bära, vad rekomenderar ni?
Användarens profilbild
Av a-k
Hej!! åhhh grattis till BF april 2008 !!!!

Jag skulle nog rekommendera mobywrap? den är så mjuk och "omöjlig" att gör fel med? men det är klart sele är ju ett säkert kort att använda. Bättre en sele som blir använd än en sjal som blir bortglömd i en byrå för att personen tycker den är jobbig? eller så blir hon helt såld och kommer älska sjal... svårt!
Användarens profilbild
Av milimani
Jag tyckte det var jättesvårt med mobyn när Elin var liten (provade iofs sjal först när hon var 2½månad). Ergon var för stor (hon ville inte ligga i infant insert) och min hemsydda MT tyckte jag var bökig.

Jag köpte en Easy Hug och den var verkligen omöjlig att göra fel med. Inget som skulle knytas utan bara att ta på. Så kanske en tricotti?
Av herilane
Trikåsjal.
Det kan verka överväldigande om man bara får en sjal och instruktioner. Men får man hjälp av någon första gången man provar så tror jag att de flesta tycker att det faktiskt är mycket lättare än det verkar.
Jag tror nog att om du bara får dem att prova en trikåsjal så kommer de att "acceptera" den.
Av sjaltokan
Jag tror det blir en easyhug eller tricotti. Tycker de om idé kan jag ju alltid hjälpa dem att hitta en långsjal.

Tyvärr bor det inte så pass nära att jag kan visa dem knytningar vi kommer träffas ungefär 5 månader innan de får sin bebis, sen kommer vi nog inte ses förrän bebisen är kanske 1-2 månader gammal och jag vill att de ska kunna ha sjalen från början.
Användarens profilbild
Av Mia
thowida skrev:Jag tror det blir en easyhug eller tricotti. Tycker de om idé kan jag ju alltid hjälpa dem att hitta en långsjal..
Tank bara pa att det inte ar de basta sjalarna for bebis att sitta uppratt i.
Liggande gar bra men en nyfodis behover stodet ett smokingbalte ger, bakat och for sakerhetens skull at sidorna.
Användarens profilbild
Av Mia
Da ar det val battre att kopa dem en fleecepoch tex?
Det finns de som ar nagot justerbara.
Av Gummi
En Sino tycker jag!

Den är ju superenkel att knyta och det bästa är att man kan ha den på sig utan barn i utan att det känns klumpigt. Man kan t.ex. knyta hemma innan promenaden, gå ut och vill barnet upp och bäras stoppar man bara i barnet i sjalen. Smidigare än så kan det ju inte bli.
Sinon är tunn och perfekt för ett barn som föds i Maj, blir inte för varmt i den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?