Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Jag fick inga riktigt bra svar förra gången jag frågade, så jag förtydligar mig lite: VAD är det för skillnad på Baby Bundler ocg Moby Wrap? Att Mobyn har avsmalnande ändar vet jag, men är det verligen ENDA skillnaden? Nån kvalitetsskillnad måste det väl ändå vara eftersom BaBun är en del dyrare... Jag grunnar fortfarande på om jag ska sälja mobyn och köpa BaBu istället...
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag har en Babu och tycker att den har varit bra. Har dock inte sett så mycket av Mobyn så jag vågar mig på en jämförelse.

Att Babun inte har avsmalnande ändar har inte stärt mig, jag upplever inte knuten som så jättestor men det är klart att den är större.
Kvalitetsmässigt kan jag säga att min Babu har blivit lite nopprig men det kanske man får vänta sig av en trikåsjal.
Skulle jag välja trikåsjal igen så skulle jag nog helst vilja ha en Hug-a-bub eftresom den ju är smalare. Jag bar nyfödd bebis i vagga och då tycker jag att Babun var lite bred, bebisen försvann lätt i allt tyg.

Sist men inte minst så är min babu nog till salu. Den är 5,4 m lång och färgen är petrol (det är den som syns på min avatar). posta ett meddelande till mig om du är intresserad.
Användarens profilbild
Av Alven
AnKa skrev:Sist men inte minst så är min babu nog till salu. Den är 5,4 m lång och färgen är petrol (det är den som syns på min avatar). posta ett meddelande till mig om du är intresserad.
Tack, men jag är nog mer en ljung-människa än en petrol-människa :D

Tack för svaret!
Användarens profilbild
Av Ester
Tycker också att min är lite "noppig", har inte haft den så länge men det kanske är för att jag tittar för noga och nära.
Mysig, skön och snygg tycker jag att min babu är.
Skulle nog ha valt en 5,1 om jag kunde välja om, den är ju elastisk så den stretchar sig ju även lite på längden.
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag äger en Babu och har känt lite på mobyn och det jag tyckte mig märka var att mobyn var lite mindre bred, aningens tunnare i tyget och att den hade vågiga kanter trots att den inte var tvättad mycket. Min babu är använd så gott som dagligen i ett år ungefär och den är inte det minst vågit och inte heller noppig.
Mobyn är nog ett bra köp hur som helst, den är antagligen aningens svalare än babun eftersom den är tunnare och smalare, men babun verkar vara bättre kvalitet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?