Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Elliott fyller 2 veckor idag. Jag bär honom i både långsjal och ringsjal och då upprätt, inte så han ligger ner däri. Kan det vara tröttsamt för honom att sitta upprätt långa stunder? Hittills tror jag det längsta han har varit däri är 2h i sträck eller liknande, och då är det kanske det enda tillfället på hela dagen.
Min dotter Martha bar jag "halvsittande" i knytningen "TryggVagga", men det har inte blivit av med Elliott, utan det blir nästan alltid att jag gör "Dubbelt Omslutet Kryss" med honom.

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av Veronikak
Han säger nog ifrån om han inte vill sitta där mer, tror du inte det?
Användarens profilbild
Av mexanemma
Veronikak skrev:Han säger nog ifrån om han inte vill sitta där mer, tror du inte det?
Ingen aning. Han sover oftast när han är däri...

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av diddeldi
nej de får jättebra stöd i en sjal och kan sitta hur länge som helst så länge de är nöjda :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Alfred satt alltid upp, han hatade att ligga. Jag tänkte att en stor del av tiden i magen satt han ju också upp -
eller stod på huvudet, så någon fara kan det ju inte vara :lol:

Dessutom är min erfarenhet att så små barn säger till om de inte trivs :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tror inte heller att det är några problem. Vilgot bodde i sjalen sin första månad i alla fall. Sen blev det mindre och mindre. Så det kunde ju lätt bli 6 timmar på en dag
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?