Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Skrutt kommer ju i februari och då ska jag äntligen få gosa i en trikåsjal!! Men vilken ska jag välja? Har en tricot slen som eventuellt ska flytta för att sponsra den underbart vackra Bali Baby Strech... Men å andra sidan är ju tricot slenen väldigt fin och verkar riktigt stadig. Det känns som den bara strechar åt ett håll. Och inga problem att knyta upp Elin på 10 kg i den.

Men jag vill nog ha nån som är lite mjukare också, tycker den är lite sträv. Har iofs bara provat Moby tidigare så jag har inte så mycket att jämföra med. Men Mobyn var ju väldigt gosig fast den var svårare att få till en bra knut på...

Och sinon ska väl vara tunn och skön? Men skrutt kommer ju mitt i vintern och då kanske det är bättre med nåt varmare??

I minimundusen är jag jättenyfiken på...

Jag vill väl egentligen helt enkelt ha någon som är fin, mjuk, lättknuten, inte för tjock, inte för varm, inte för kall...

Och visst behöver man flera för bebisen kräks ju en del?! :wink:
Senast redigerad av milimani den mån dec 03, 2007 13:14, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av milimani
Tack SQ!

Fler som tycker?
Användarens profilbild
Av Helma
Jag älskade våran Sino. Mjuk, tunn, gosig och lättknuten. Den blev dock lätt sladdrig upplevde jag det som och blev tvättad för att stramas upp. Jag hade Lisa under jackan i början och då var Sinon perfekt eftersom den inte är så tjock.

Sedan så är jag ju barnsligt förtjust i min Moby, men det är nog för att det är vår första sjal. :wink: Men jag tycker om att den är lite tjockare och stadigare.
Av Gummi
Jag är jättenöjd med min sino och bebis trivs utmärkt i den.

Det blir inte för kallt i den nu i november, nu är det iofs inte iskallt ute än men hittills har det inte blivit kallt för bebi i den.

Men jag håller med Helma om sladdrigheten, dock försvinner ju det när man tvättar den. Fast man får ju tvätta den rätt ofta pga. det.

Den är lättknuten, man kan ha den på sig tom utan att det känns knöligt, snygg, mjuk och gosig. Ja, jag :heart: min Sino.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vi har köpt en Moby, en bred BaBu och en Minimundus till palten. Den breda BaBun är makens sjal. Han lyckas inte bli kompis med vävda sjalar så en riktigt stadig sjal kändes rätt för honom. Jag kommer nog byta till vävd ganska tidigt så jag köpte bara sjal med ögonen :D Sinon har jag testat och den är väldigt tunn, men jag tycker inte att den är värd sitt pris och eftersom trikåsjalarna bara kommer användas under vintern kändes det inte så viktigt med en supertunn sjal.
Av Aelia
Bred BaBu är ju lika bred som Bali Baby Strech, men BBS är så mycket snyggare färger. Jag har nu testat att bära min son son är 2 år och 3 månader igår, och det gick superbra. Han somnade och sov gott i den. Mna kan ju bära på ryggen i den oxå.

Annars älskar jag sino och marimekko panelsjalar. Super tunna och sköna att bära i.
Användarens profilbild
Av milimani
Ja, jag tyckte ju om mobyn med, den var så gosig. Och så har den ett bra pris och en massa fina färger. Minimundusen har ju också fina färger och ett bra pris.

Sinon känns lite dyr, då blir det nog en BBS om jag ska satsa på en dyrare.
Av Aelia
milimani skrev:Ja, jag tyckte ju om mobyn med, den var så gosig. Och så har den ett bra pris och en massa fina färger. Minimundusen har ju också fina färger och ett bra pris.

Du kan ju köpa beg :wink:
Användarens profilbild
Av milimani
Aelia skrev:
milimani skrev:Ja, jag tyckte ju om mobyn med, den var så gosig. Och så har den ett bra pris och en massa fina färger. Minimundusen har ju också fina färger och ett bra pris.

Jo det har jag ju tänkt, men en beg moby är ju billigare än en beg sino :wink:
Av Aelia
milimani skrev:
Aelia skrev:

Jo det har jag ju tänkt, men en beg moby är ju billigare än en beg sino :wink:
Men inte alls lika skön tycker jag då. Moby testade jag och nu liggen den och väntar på sin riktiga ägare. Den är råsa men nää, jag kan inte bära i den alls :?
Användarens profilbild
Av Lumlum
Vi hade en cuddly wrap och den var vi jättenöjda med.

Den är supermjuk, men väääldigt lång... Den är stadig, lättknuten och precis lagom varm alla delar av året tyckte vi. :)
Användarens profilbild
Av milimani
En Sino blev det till slut... ska hämtas på posten senare idag!
Användarens profilbild
Av sacha42
milimani skrev:En Sino blev det till slut... ska hämtas på posten senare idag!
grattis, vilken färg?
Användarens profilbild
Av milimani
sacha42 skrev:
milimani skrev:En Sino blev det till slut... ska hämtas på posten senare idag!
grattis, vilken färg?
Förgätmigej! Och nu är den hämtad! Så fin och tunn och mjuk! Hoppas den är lika mysig att bära i!
Användarens profilbild
Av Helma
Glöm inte bilden i februari. Man måste ju visa bildbevis. :D :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?