Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Artep
Har en 2,5månader gammal bebis som jag hittills burit i trikåsjal. Det har funkat jättebra. Har nu köpt en mei tai och en ringsjal.
Hur tidigt kan man ha benen utanför i mei tai:en?(viker in kanterna som det är nu för hon är lite kort och gillar inte att ha benen inne)
HUr gör man med ringsjalen?Får inte till varken vagga eller mage-mot-mage(med benen innanför) bli massa löst tyg uppe vid rygg/huvud.
Användarens profilbild
Av Lydia
Har du möjlighet att gå på en sjalträff? Det är det allra bästa tycker jag 8) :D
Av Artep
Tack för instruktionerna, ska testa igen med ringsjalen. Annars kommer den nog till nytta längre fram.

Bor i Göteborg så jag får kanske ta och försöka ta mig till en träff någon gång så jag kan få lite sjaltips.
Användarens profilbild
Av diddeldi
det absolut viktigaste med ringsjalen är att få till så att det blir som en påse för barnet att sitta i, dvs du får dra åt den undre kanten en del redan innan du sätter i barnet. och så börja med ringarna högt upp på axeln.

men kom på sjalträff, kanske till öppnis i mölndal nån fredag? där är vi många som kan hjälpa till.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?