Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marina
http://www.lthalland.se/extra/page/?act ... nstance=30

Jag hade faktiskt Mats (publicerande redaktör) som barnmorska vid min förlossning och var på eftersamtal med honom i förra veckan. Han visste att jag bar i sjal (och vi hade bära-barn-sjalen med oss) och berättade då att han skrivit om det till nätet. Tipsade om denna sajt men de får inte länka till sidor med annonser på :( tyckte dock att han skulle maila sajten och kanske kunna få en länk som öppnar sidan utan annonserna (kan ju gå ibland beroende på hur det är programmerat).

Men kanske att Åsa på sjalaglad kan lägga små lappar eller nåt på BB?
Användarens profilbild
Av maimiti
Det går ju att skriva länken direkt till forumet, http://www.sjalbarn.se/data/forum/index.php men det finns ju inga garantier för att det inte kommer att hamna annonser här också. Annonsering behövs ju trots allt.
Användarens profilbild
Av Marina
självklart men de som lockas hit lär ju ta sig till förstasidan på egen hand sedan... :lol: :wink: och då se annonserna *tänkt till*
Användarens profilbild
Av maimiti
Jo, men om det hamnar annonser på själva forumsdelen så är det ju "kört". Vartefter sjalförsäljarna blir fler och vill annonsera här så lär man ju vara tvungen att komma på ett sätt att publicera många annonser på en gång, och kanske även här. Tex en roterande banner.
Användarens profilbild
Av sus
maimiti skrev: Tex en roterande banner.
Nej, nej, nej INGA ROTERANDE BANNERS!!!! Jag får ont in huvudet bara jag tänker på det!!!!
(Ett väldivt OT inlägg, förlåt)

Men jättekul att dom börjar ha sjal på bb, det är ju ett utmärkt tillfälle för folk att prova under lite längre tid :wink:
Användarens profilbild
Av MOE
sus skrev:
maimiti skrev: Tex en roterande banner.
Nej, nej, nej INGA ROTERANDE BANNERS!!!! Jag får ont in huvudet bara jag tänker på det!!!!
(Ett väldivt OT inlägg, förlåt)
Fast man kan göra så att den byter för varje gång sidan laddas, alltså blir det inte som grafik som blinkar och har sig, utan varje gång man går in på sidan är det en ny på samma ställe.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
maimiti skrev:Jo, men om det hamnar annonser på själva forumsdelen så är det ju "kört". Vartefter sjalförsäljarna blir fler och vill annonsera här så lär man ju vara tvungen att komma på ett sätt att publicera många annonser på en gång, och kanske även här. Tex en roterande banner.
Fast jag har annonser i högerkanten på forumet men inte vänster.
Har inte alla det?? :shock: :?:
Användarens profilbild
Av karinmaria
mallinpallin skrev:Fast jag har annonser i högerkanten på forumet men inte vänster.
Har inte alla det?? :shock: :?:
Jag har det också.
Användarens profilbild
Av Marina
jo, men eftersom det är en rullningslist där i mellan är sidan delad vilket gör att man _borde_ kunna länka bara till forumsdelen utan att få med annonserna :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Marina skrev:jo, men eftersom det är en rullningslist där i mellan är sidan delad vilket gör att man _borde_ kunna länka bara till forumsdelen utan att få med annonserna :wink:
*viskar* Jo, det kan man... jag har direktlänk till forumet utan annonser.. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?