Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
Min symaskin har lagt av! Nu ikväll.
Och vi som ska på dop imorgon och jag skulle sy knapphål i lilltjejens klänning, dragkedja i dopbarnets velouroverall och fålla dopbarnets storasysters tunika i samma velour!

Det är övertråden som inte tar runt undertråden - nån som känner igen problemet??

Dessutom jobbar jag i morgon fm, så det var verkligen NU det skulle sys!
Senast redigerad av Hello den tis dec 04, 2007 09:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av elli
Vad jobbigt.

Vet inte vad du ska göra, har du rengjort den på länge du kan ju testa och se om de kan bli bättre.
De kan ju vara damm och ludd ivägen kanske....
Användarens profilbild
Av Summer
Har hört att det kan hjälpa att byta nål. Jag skulle ta bort tråden, borsta, byta nål och trä igen. *håller tummarna*
Användarens profilbild
Av Kusmi
Hur har det gått?
Användarens profilbild
Av Hello
Nä, det gick inget bra :(

Lilltjejen fick ta en annan klänning och dopbarnet och hans syster får vänta på sina kläder...

Hade redan både rengjort och trätt om. Dock ej bytt nål, men det tipset såg jag nu. Ska testa det lite senare idag och se om jag kan få igång eländet igen. Har sååå mycket syende på gång, så det var extremt olägligt!
Användarens profilbild
Av Hello
Tänk så mycket bra och nytt man kan lära sig!! Inte hade jag tänkt på att byta nål, men si! det skulle jag ha gjort. Det gjorde jag nämligen igår och då gick den som smort igen och jag kan vänta till januari med servicen. Då börjar jag nämligen jobba, så då kommer jag inte kunna hinna sy lika mycket, så då ska jag kosta på båda maskinerna lite service tänkte jag.

Tack för hjälpen! Nu ska jag ner och sy färdigt presentkläderna, för jag träffar dem imorgon igen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?