Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:hmm: Jag funderar på om jag ska ge min man en trikåsjal i julklapp så att han kan bära vår nya lilla bäbis. :D Han har bruit Tottas i ergo men aldrig sjalat honom men jag tänkte att han kanske vill det om han får en egen sjal.
Har ni förslag på sjalar i ganska dämpade färger?

Har tittat runt på en del så om ni orkar lägga in bild så får ni en pepparkaka! :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Sino Kråkbär? (svart)
Användarens profilbild
Av Eld77
Har du kollat så han verkligen vill ha en "manlig" sjal? Jag köpte en Wellen silver till maken och trodde att den skulle passa perfekt, diskret snygg som den är, men han tyckte att den var tråkig. :roll: Sen kom det fram att han gillar färgglada sjalar bäst och favvisarna nu är Hoppe Nairobi och Easy regnbåge... ;) :lol:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
CuddlyWrap ekologisk svart eller marin? Eller varför inte Sino Havssäv?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ändrat: Jag läste visst lite fel och trodde att det var en trikåsjal till en femmånaders ni skulle ha :duh:

Fast den breda BaBun som jag tipsade om är ju fortfarande ett utmärkt val. Väldigt stadig så den räcker länge.
Senast redigerad av Knyttet & K den fre nov 30, 2007 13:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bina
Hoppediz Panama?
Användarens profilbild
Av sirisirius
Eld77 skrev:Har du kollat så han verkligen vill ha en "manlig" sjal? Jag köpte en Wellen silver till maken och trodde att den skulle passa perfekt, diskret snygg som den är, men han tyckte att den var tråkig. :roll: Sen kom det fram att han gillar färgglada sjalar bäst och favvisarna nu är Hoppe Nairobi och Easy regnbåge... ;) :lol:
Nej, visserligen inte förutom att han inte varit överförtjust mot dem jag har haft. Och i klädväg är det mest mörkblått, rött, grått och ljust som gäller. :D

Tror han skulle passa i en mossgrön eller så är det bara för att jag vill ha en. :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Eld77 skrev:Har du kollat så han verkligen vill ha en "manlig" sjal? Jag köpte en Wellen silver till maken och trodde att den skulle passa perfekt, diskret snygg som den är, men han tyckte att den var tråkig. :roll: Sen kom det fram att han gillar färgglada sjalar bäst och favvisarna nu är Hoppe Nairobi och Easy regnbåge... ;) :lol:
Håller med. Köpte en diskret hoppe oslo till maken. Den har han knappt använt då den var för tråkig. Han valde mycket hellre katja eller indio koralle istället. Nu har det ju blivit lite mer valmöjligheter och han väljer helst de lite tunnare och gärna wellen så som aquan eller min gröna eller rosa. De som är diskreta tar han aldrig.
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:
Håller med. Köpte en diskret hoppe oslo till maken. Den har han knappt använt då den var för tråkig. Han valde mycket hellre katja eller indio koralle istället. Nu har det ju blivit lite mer valmöjligheter och han väljer helst de lite tunnare och gärna wellen så som aquan eller min gröna eller rosa. De som är diskreta tar han aldrig.
:lol: ja min man har en hoppe tokyo och en Moskva men han väljer hellst den råsa e-baysjalen då han inte bär i beco eller sin cammoMT.
Användarens profilbild
Av milimani
När vi skulle skaffa vår första långsjal så fanns det bara ett alternativ för min gubbe. Han hade sett sin barndomskamrat bära sin grabb i en skrynklig chokladgås och fick han ingen sån så vägrade han bära i sjal. Som tur var fick vi tag i en!

Nu är det ju ingen trikåsjal men den är ju väldigt mjuk och gosig. Och sval, vilket också var ett krav från maken.

Bild
Av anna m
Min man älskade easycare regnbåge (ingen trikå visserligen) och jag hade köpt en beige moby till honom. Totalmiss från min sida... :|
Användarens profilbild
Av svas
sirisirius skrev:
Nej, visserligen inte förutom att han inte varit överförtjust mot dem jag har haft. Och i klädväg är det mest mörkblått, rött, grått och ljust som gäller. :D

Tror han skulle passa i en mossgrön eller så är det bara för att jag vill ha en. :lol:
isf har jag en Sino skogssäv under säljes...
Användarens profilbild
Av zingo
Kanske en panelsjal passar, typ marimekko(osäker på stavningen men ni förstår säkert vilka jag menar) pepplon har dem.
Användarens profilbild
Av asa
Vad sägs om en TricotSlen oliv? De är fina och passar bra på vintern, de är rejäla och ganska tjocka.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Min man har burit i naturvit moby wrap och sino skogssäv när vi haft småpluttar, så jag måste väl svara att de är "manliga" sjalar då. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?