Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Galen idé igen..... :D .....men jag måste få dela med mig av tipset.

Dressman hade för ett tag sedan tokrea på lammullströjor, 75:- istället för cirka 300:-. Aha, såg en häftigt grön tröja och frågade efter största möjliga storlek (alla storlekar har ju samma pris trots att det är mer tyg i XXL än S
:tumup: :mrgreen: ) och VIPS så har jag nu mjukt tyg till att göra ullbyxor till David OCH Hanna eller kanske en jacka till någon av dem. Ärmarna på tröjan är så pass långa och vida att de i sig räcker till ett par byxor.
Användarens profilbild
Av zingo
SMART! :vågen:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Du är inte dum du :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
fast...blir ni inte lite fundersamma när de kan rea ut lammullströjor för 75:-/st?

har faktiskt böjat fundera lite på detta med hur kläder egentligen blir till....

men smart var det ju abselut!!!!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Elin skrev:fast...blir ni inte lite fundersamma när de kan rea ut lammullströjor för 75:-/st?

har faktiskt böjat fundera lite på detta med hur kläder egentligen blir till....

Jooooo, jag vet....... :roll: .....menjag kunde inte låta bli utan kände mig tvungen att få prova. Mmmmmm, köpa på second hand då? Borde finnas en hel del ulltröjor hos Bikupna mfl ställen.
Användarens profilbild
Av teres
Jag har pratat med en second handaffär som lägger undan stora ulltröjor som filtat sig och annars skulle slängas eftersom de inte kan säljas. Får dem för en billig peng. De blir jätteglada för att få pengar för ett plagg som annars skulle slängas och så är ullen filtad och klar, perfekt till blöjbyxor etc.
Användarens profilbild
Av Kusmi
teres skrev:Jag har pratat med en second handaffär som lägger undan stora ulltröjor som filtat sig och annars skulle slängas eftersom de inte kan säljas. Får dem för en billig peng. De blir jätteglada för att få pengar för ett plagg som annars skulle slängas och så är ullen filtad och klar, perfekt till blöjbyxor etc.
Låter som en utmärkt ide.
Användarens profilbild
Av Hello
Elin skrev:fast...blir ni inte lite fundersamma när de kan rea ut lammullströjor för 75:-/st?

Joo, fast jag blir mycket mindre fundersam när det inte är ordinariepriset som är så lågt. Lockvaror som inte bär sig är ju ingen nyhet direkt. Det räcker ju att en kund som köper billig lammullströja också hittar matchande skjorta, byxor och bälte så har man ändå gått med vinst, sas. Det är ju inte alltid varje enskild vara säljs med vinst, sas.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?