Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Nja, jag tycker inte det skiljer just mellan ringsjalar. Större ringar är generellt sett lättare. Däremot tycker jag att den skönaste sorten över axeln är den helt ovikta.

Försöker hitta det jag skrivit på min hemsida om sskillnad köpta/hemsydda men får inte fatt på det. Återkommer när jag har händerna fria :wink:
Senast redigerad av tinaw den mån nov 28, 2005 19:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anna
Alla ringsjalar är nog ganksa lika att lära sig använda, men en väldigt stum sjal kräver lite mer arbete för att få riktigt bra, det gör den. Jag tycker de ringsjalar man syr av diagonalvävd långsjal är de allra bästa, men även en i enkelt bommulstyg är hästlängder bättre än att bära på höften utan hjälpmedel.
Användarens profilbild
Av tinaw
citerar mig själv: (från www.baranara.tk , tygval)
Vad är skillnaden mellan en köpt och en hemsydd bärsjal? I de allra flesta fall är skillnaden en enda: tyget. Köpta sjalar har mycket bra diagonalgiv. Därför är de bekväma att bära i och lättare att knyta än ett mindre formbart tyg.

I en köpt bärsjal har någon tagit tid på sig att prova igenom olika tyger för att hitta den allra skönaste och bästa tygkvaliteten för den typ av sjal det handlar om. Dessutom är många bärsjalar "Fair Trade"-tillverkade och/eller miljöcertifierade på olika sätt. Motsvarande tyg är inte helt lätt att hitta som privatperson, och hittar man det är det inte särskilt billigt. Men skillnaden i bärkomfort ÄR inte jättestor, även om den finns. En hemmasydd långsjal i ett enkelt lakanstyg är bra mycket skönare än ingen sjal alls. Många beskriver den skillnaden som mycket större än skillnaden mellan hemmasytt och köpt.
Användarens profilbild
Av Mia
Lycka till!
Användarens profilbild
Av Kvirre
Fick för mig häromkvällen att en ringsjal kanske passar oss... fast det ena utesluter ju inte det andra... :wink: :twisted:

Det var K och L som testade din sjal... E var inte på humör...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?