Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mymlan
teres skrev:Maken jobbar i Malmö, så antingen kan jag ta paketet och skicka honom med det eller så får jag hämta det. Har även beställt till en kompis som bor här. Vad säger du?
Du får gärna ta det och skicka mina saker med din make om han kan tänka sig att lämna det här.
Användarens profilbild
Av Fryle
teres skrev:Maken jobbar i Malmö, så antingen kan jag ta paketet och skicka honom med det eller så får jag hämta det. Har även beställt till en kompis som bor här.
Jag bor fyra mil öster om Malmö och maken jobbar mellan Malmö och Lund, är det nära något för din del? Annars skippar jag nog samfrakt. Att köra bara för pressen kan ju bli lika dyrt som separat frakt.

Du ska inte vinterbona på landet, Mymlan? (och stanna halvvägs med min press)
Användarens profilbild
Av melon
Emmiez skrev:jag såg att det var några härifrån trakten, vad säger ni andra om att det samnskickas till någon av oss och så tar vi med det till en sjalträff här i området? blir ju lite billigare porto från zmurfan då..

emmiez
panakeia
melon
kosmos
anneli
Helt OK! :D

Men paketet kan inte skickas till mig för jag är i Värmland hela december och då kan jag bara vara med på helgträffar... :roll:
Av Emmiez
melon skrev:
Emmiez skrev:jag såg att det var några härifrån trakten, vad säger ni andra om att det samnskickas till någon av oss och så tar vi med det till en sjalträff här i området? blir ju lite billigare porto från zmurfan då..

emmiez
panakeia
melon
kosmos
anneli

Men paketet kan inte skickas till mig för jag är i Värmland hela december och då kan jag bara vara med på helgträffar... :roll:
för min del är det okej att det kommer hit så kan jag ta med det till sjalträffar som ni kommer på.
Användarens profilbild
Av aspen
Emmiez skrev:
melon skrev:

emmiez
panakeia
melon
kosmos
anneli

för min del är det okej att det kommer hit så kan jag ta med det till sjalträffar som ni kommer på.
Har jag bråttom så hoppas vi det kommer innan bebis så tar du med det till bb ;-) svärmor jobbar på lasarettet :-)
Av Emmiez
annelie skrev: Har jag bråttom så hoppas vi det kommer innan bebis så tar du med det till bb ;-) svärmor jobbar på lasarettet :-)
hehe ja tror nog inte att ja kommer att ha några tankar på att packa ner en knapp-press i väskan när värkarna sätter igång ;-)
men det ska nog lösa sig ändå :-D
Användarens profilbild
Av verre
någon mer från gbg´s området som beställde??
Användarens profilbild
Av Panakeia
annelie skrev:
Emmiez skrev:
melon skrev:

emmiez
panakeia
melon
kosmos
anneli

Har jag bråttom så hoppas vi det kommer innan bebis så tar du med det till bb ;-) svärmor jobbar på lasarettet :-)
ja, blir väl mest rättvist att du tar dem E iom att det är du som bor mest mitt i smeten av oss....annars kan jag ta dem hit... du väljer själv om du vill ta på dig en sånn grej såhär inpå förlossningen - jag vet ju inte hur du mår...
Av Emmiez
Panakeia skrev: ja, blir väl mest rättvist att du tar dem E iom att det är du som bor mest mitt i smeten av oss....annars kan jag ta dem hit... du väljer själv om du vill ta på dig en sånn grej såhär inpå förlossningen - jag vet ju inte hur du mår...
För min del är det okej, men det beror ju lite på er andra, kommer grejerna lagom till förlossningen så kanske jag missar en sjalträff o då får inte ni andra så fort kanske, men i övrigt funkar det bra för min del..
Ni andra får säga vad ni tycker e bra :-)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Tyras å Knuts mamma skrev:
Delfinen_78 skrev:
Mumskickan skrev:Det är ok, men kanske kunde de som bor på samma ställe kunna få ett gemensamt paket, så sparar man in lite på porto där kanske?
Vilka är det i Linköpingstrakten som har beställt, tycker ni det verkar vettigt?
Det är ju T å K mamma och delfinen_78, fler?
Helt ok för mig, tänkte själv föreslå något liknande.
Det är ok för mig också, kanske kan landa hos dig delfino då?
Jag har inga problem att ta på mig att ta emot dem. Jag ska ju ändå ha två pressar + 400 knappar hit (agerar ombud för min kusin som också ville ha en) så några till gör ju inte så stor skillnad. Det är ju bara att du tittar förbi ngn dag i samband med dagishämtning. Och sen är det ju bara att jag och Mumskickan stämmer träff ngn dag när det passar.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Hur går det för er som parar ihop er för sambeställning?

Har ni bestämt VEM som ska ha hem paketet till sig?

Skicka ett pm till mig och tala om så jag vet hur jag ska beräkna portot härifrån. Har fått besked från Clare om vad portot blir därifrån nu och har sagt till henne att klistra igen och skicka iväg. Jag kommer betala in pengarna till henne så snart jag fått en paypal-adress av henne.
Av Mumskickan
Delfinen_78 skrev:
Delfinen_78 skrev:
Mumskickan skrev:Det är ok, men kanske kunde de som bor på samma ställe kunna få ett gemensamt paket, så sparar man in lite på porto där kanske?
Vilka är det i Linköpingstrakten som har beställt, tycker ni det verkar vettigt?
Jag har inga problem att ta på mig att ta emot dem. Jag ska ju ändå ha två pressar + 400 knappar hit (agerar ombud för min kusin som också ville ha en) så några till gör ju inte så stor skillnad. Det är ju bara att du tittar förbi ngn dag i samband med dagishämtning. Och sen är det ju bara att jag och Mumskickan stämmer träff ngn dag när det passar.
Det funkar för mig :D
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Mumskickan skrev:
Delfinen_78 skrev:
Delfinen_78 skrev:
Det funkar för mig :D
Då säger vi så. Jag har pm:at zmurfan om att hon får skicka till mig.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu har jag fått svar från Clare om vad frakten kommer att bli!

60 pund kostar frakten. Det blir 4 paket 'a 15 pund vardera.
Översatt till svenska pengar blir det ca 28 kr/person.

Vad inrikesfrakten blir har jag ingen koll på riktigt ännu. Kan vi kanske ta det sen när paketen kommer hit?
Jag räknar ut nu hur mycket det blir för alla tänger + frakten hit och messar ut info till er samt talar om vart ni ska betala in pengarna.

Okej?

:)
Användarens profilbild
Av Asereht
Okej! :D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?