Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
zmurfan skrev:NU STÄNGS DET FÖR ORDRAR!

Jag har precis fått mail från Clare.
Enklast för henne vore om allt gick iväg som ett paket från henne. Så hon skickar till mig så får jag dela upp och skicka vidare sen.
Är det okej?

Det kommer isåfall ta ett par dagar till för alla att få sina grejer. Men totalsumman borde inte bli så väldigt mycket högre. 10-15 kr extra max.
Om du tycker att det känns okej att sitta och skicka runt en massa paket så är det inga problem för mig.
Av Mumskickan
Det är ok, men kanske kunde de som bor på samma ställe kunna få ett gemensamt paket, så sparar man in lite på porto där kanske?
Vilka är det i Linköpingstrakten som har beställt, tycker ni det verkar vettigt?
Det är ju T å K mamma och delfinen_78, fler?
Användarens profilbild
Av ernamalin
Någon som ångrar sin beställning?
Isof tar jag gärna över!
Såg tråden några minuter för sent :(
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu har beställningen gått iväg.

Ni har listan där uppe. Kolla om det bor fler i er stad och prata ihop er om vart verktygen ska gå.
Användarens profilbild
Av aspen
Mumskickan skrev:Det är ok, men kanske kunde de som bor på samma ställe kunna få ett gemensamt paket, så sparar man in lite på porto där kanske?
Vilka är det i Linköpingstrakten som har beställt, tycker ni det verkar vettigt?
kosmos, emmiez, melon?
(var det fler nära?)
Av Emmiez
jag såg att det var några härifrån trakten, vad säger ni andra om att det samnskickas till någon av oss och så tar vi med det till en sjalträff här i området? blir ju lite billigare porto från zmurfan då..

emmiez
panakeia
melon
kosmos
anneli
Av Emmiez
annelie skrev:
Mumskickan skrev:Det är ok, men kanske kunde de som bor på samma ställe kunna få ett gemensamt paket, så sparar man in lite på porto där kanske?
kosmos, emmiez, melon?
(var det fler nära?)
panakeia också :D o så du förstås ;)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Helt ok för mig, tänkte själv föreslå något liknande.
Användarens profilbild
Av ernamalin
ernamalin skrev:Någon som ångrar sin beställning?
Isof tar jag gärna över!
Såg tråden några minuter för sent :(
Hurra för Zmurfan! hon ordnade så jag oxå fick vara med!! :D
Användarens profilbild
Av teres
ok för mig. Är det några flera i Skåneland?
Användarens profilbild
Av Fryle
teres skrev:ok för mig. Är det några flera i Skåneland?
Jag

Men var i Skåne bor du? är det långt ifrån varandra faller ju vinsten med samfrakt.
Användarens profilbild
Av mymlan
teres skrev:ok för mig. Är det några flera i Skåneland?
Jag bor i Malmö.
Användarens profilbild
Av teres
Maken jobbar i Malmö, så antingen kan jag ta paketet och skicka honom med det eller så får jag hämta det. Har även beställt till en kompis som bor här. Vad säger du?

Och vad säger Zmurfan om att maila flera större paket ut för samtdistribution?
Användarens profilbild
Av zmurfan
teres skrev:Maken jobbar i Malmö, så antingen kan jag ta paketet och skicka honom med det eller så får jag hämta det. Har även beställt till en kompis som bor här. Vad säger du?

Och vad säger Zmurfan om att maila flera större paket ut för samtdistribution?
Paket för samdistribution funkar för min del! Bara jag vet hur jag ska göra när allt kommer hit. :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?