Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mumskickan
Jag har shoppat tyg på jofotex tyger i Söderköping både i tisdags och idag.
Här är tisdagens skörd:
De tre till vänster är plysch, de två i mitten är stretchfrotté, och den översta till höger är "babymanchester", den nere till höger är trikå.
Bild

Närmare bild på den ena stretchfrottén, min favorit :D :
Bild

Sedan en bild på fina plyschtyger som jag köpt där för flera år sedan, de finns tyvärr inte kvar:
Bild

Kan lägga in bild på dagens skörd senare :D
Användarens profilbild
Av elli
ååå Jag vill oxå ha en vetig tyg affär på anständigt avstånd.

VAd roligt med nya tyger vad ska de bli?
Användarens profilbild
Av zingo
Fina tyger vad sk det bli?
Användarens profilbild
Av Fina
Å vad fina! Jag gillade mest de på den sista bilen. Synd att de inte finns kvar.
Användarens profilbild
Av Mammut
:love: Jag ser ju att jag måste åka direkt!! Dumma snöoväder....
Så nu ska jag inte bara vara avis på din overlockmaskin, utan även ditt tygförråd oxå!
...nu väntar vi spänt på vad det blir av allt! :D
Användarens profilbild
Av 4ungar
:D alltid lika roligt o shoppa tyg :D
Av Mumskickan
Och nu kommer bild på söndagens skörd, lite sent, men ,men.......

Bild

Närbild på randiga velouren

Bild
Användarens profilbild
Av Anso
Är det JOFOTEX igen??
Det där brun/brunrandiga ser precis ut som den velour jag har köpt ifrån MG-tyger, jättehärligt.

Mmm, det där turkosa med gröna prickar var härligt! Velour det också eller manchester kanske? Och skådar mitt öga enfärgad och härligt turkos velour???
Av Mumskickan
Anso skrev:Är det JOFOTEX igen??
Det där brun/brunrandiga ser precis ut som den velour jag har köpt ifrån MG-tyger, jättehärligt.

Mmm, det där turkosa med gröna prickar var härligt! Velour det också eller manchester kanske? Och skådar mitt öga enfärgad och härligt turkos velour???
Japp det är jofotex :)
Kanske ska lägga in en lista på vad det är för olika tyger
De fyra till vänster är velour, det grön-vita och de två prickiga är fleece (ska bli mössor hade jag tänkt), de fyra i mitten nere (två enfärgade och två randiga) är muddväv, det till höger nere är ett "kalendertyg" som man kan sy paketkalendrar av :)
Det med björnar på är bomullstyg (lakansväv typ), och det gröna uppe till höger är bävernylon som ska bli tossor till Ture
Användarens profilbild
Av äpplebus
Kul att du la in bilder på tygerna. När åker vi nästa gång? :wink: Är sugen på gul velour oxå!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:shock: Vilken massa fina tyger
Av Mumskickan
äpplebus skrev:Kul att du la in bilder på tygerna. När åker vi nästa gång? :wink: Är sugen på gul velour oxå!
När jag sytt lite mer :D

Min garderob som jag har alla tyger i (eller nästan alla) gick sönder härom dagen (den buktar ut åt sidorna :shock: ) Det var nog ett teckaen på att jag har för mycket tyg, eller nåt.......

Kanske efter nyår :wink:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
äpplebus skrev:Kul att du la in bilder på tygerna. När åker vi nästa gång? :wink: Är sugen på gul velour oxå!
Säg till om du vill åka någon dag så är jag intresserad av att följa med men behöver någon att åka med. Enklast skulle väl vara fm-lunchtid nån dag när skolan börjat igen från den 8/1 så kan jag åka barnfritt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?