Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Emmiez skrev:ungefär hur lång leveranstid var det på den, minns du det?
Jag beställde den 17e och den.....22a tror jag låg den här i lådan :) (beställd lördag o framme torsdag)
Användarens profilbild
Av knutis
Jag betalde och beställde tisdag och fick den på torsdag, så detvar ännu kortare för min del... :roll:
Användarens profilbild
Av knutis
Emmiez skrev:
knutis skrev:hmmm.. :roll: det är ju precis så som jag har gjort, men piggen blir inte tillräckligt utplattat inne i den av ringarna som jag ska använda, så när jag sen tror att den sitter så åker "den inte så tillplattade piggen" igenom hålet i ringen som jag valt, vad kallas det, socket??

Hänger ni med??
Nu har inte jag testat heller, men kan det inte vara så att du har för tjockt material du skall igenom för att det skall fungera?
Kanske att det var så, jag ska prova på tunnare så får vi se.... men jag vill ju kunna knappa blöjor och byxor..
Användarens profilbild
Av zmurfan
knutis skrev:
Jag betalde och beställde tisdag och fick den på torsdag, så det var ännu kortare för min del... :roll:
Jag beställde och betalade en lördag och hade den här torsdag tror jag det var.
Av Emmiez
Då borde dom komma ungefär på torsdag om du beställer idag då :-)
Av Emmiez
knutis skrev:
Emmiez skrev:
knutis skrev:hmmm.. :roll: det är ju precis så som jag har gjort, men piggen blir inte tillräckligt utplattat inne i den av ringarna som jag ska använda, så när jag sen tror att den sitter så åker "den inte så tillplattade piggen" igenom hålet i ringen som jag valt, vad kallas det, socket??

Hänger ni med??
Nu har inte jag testat heller, men kan det inte vara så att du har för tjockt material du skall igenom för att det skall fungera?
Kanske att det var så, jag ska prova på tunnare så får vi se.... men jag vill ju kunna knappa blöjor och byxor..
jag hoppas ju förstås inte det är för tjockt, tråkigt isåfall om man inte kan knäppa ordentligt, du får prova o rapportera :-)
Användarens profilbild
Av teres
Kan man få lite statistik :P
Hur många knappar och knappressar blev det totalt?
Av Emmiez
teres skrev:Kan man få lite statistik :P
:iagree: vill också veta det :-)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det finns fortfarande chans att få vara med på beställningen.
Jag har inte fått nåt svar från Clare på en fråga jag skrev om hur vi egentligen ska gå tillväga med den här beställningen.

Så vill ni vara med skynda er och messa mig.
Skriv namn, adress, hur många pressar samt om ni vill ha några extra knappar (10 eller 100) (röd, blå, gul eller svart) i ett pm.

Skynda Skynda!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Kan försöka fixa till en liten statistik-lista när jag är tillbaka. Nu ska jag gå över till svärföräldrarna och hämta hem min familj.

Återkommer senare.
Användarens profilbild
Av zmurfan
zmurfan skrev:
Kan försöka fixa till en liten statistik-lista när jag är tillbaka. Nu ska jag gå över till svärföräldrarna och hämta hem min familj.

Återkommer senare.
Statistik sa ni?
25 personer har jag på min lista.
30 pressar.
17 påsar med 100 svarta
9 påsar med 100 röda
5 påsar med 100 gula
6 påsar med 100 blå
16 påsar med 10 svarta
11 påsar med 10 röda
7 påsar med 10 gula
7 påsar med 10 blå
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har jag glömt skriva upp någon som ville beställa knapp-press här?

Från sjalbarn:

Fryle
Stream
Delfinen_78
Marion
Britt
Mumskickan
vinterdrake
panakeia
Knyttet & K
kosmos
aha
melon
buscilla
Asereth
verre
marcy
annelie
Emmiez
mumlan
sirisirius
teres
Tyra å Knuts mamma

Från tygbinde-forumet:

Monia
letw83
Argentum
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har fortfarande inte fått svarsmail från Clare så det är fortfarande öppet för beställning.

Jag återkommer här och skriver när jag fått ett svarsmail från Clare och stänger för beställningar.
Användarens profilbild
Av zmurfan
NU STÄNGS DET FÖR ORDRAR!

Jag har precis fått mail från Clare.
Enklast för henne vore om allt gick iväg som ett paket från henne. Så hon skickar till mig så får jag dela upp och skicka vidare sen.
Är det okej?

Det kommer isåfall ta ett par dagar till för alla att få sina grejer. Men totalsumman borde inte bli så väldigt mycket högre. 10-15 kr extra max.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?