Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
jag är lite dålig på engelska..

kan någon (väldigt kort) berätta vad det handlar om?
Användarens profilbild
Av verre
tack, då förstår jag..

men kan dom göra så.. det skulle ju vara samma sak som att ta patent på en cyckel eller ett glas.. konstigt.
Användarens profilbild
Av Kate
Apelsin skrev:
verre skrev:jag är lite dålig på engelska..

Beco har gått ut och "varnat" att som säljer likannade selar att de tänker söka patent, inte att de har utan att de tänker göra det och hotar dem till att de måste sluta med produktionen av sina selar.
Jag kan inte låta bli att gå in och dementera/rätta ovanstående. :-)
Det är Ergo som gått ut och "varnat" konkurrenter. Det är INTE Beco som gått ut med "varningarna".
Användarens profilbild
Av Ester
Apelsin skrev:

Beco har gått ut och "varnat" att som säljer likannade selar att de tänker söka patent, inte att de har utan att de tänker göra det och hotar dem till att de måste sluta med produktionen av sina selar.

Beco ska göra en ny sele, en som man kan använda fram och bak och den kommer antagligen kännas jobbigare för a´vana ryggbärare, men för ovana kommer det kännas bättre eftersom man tar på både barn och sele samtisigt (ser bärstol i ergonomisk sele utförande framför mig).

Det är iaf så jag tolkar texten, jag antar att den är skriven av någon som är återförsäljare av beco?
Som Kate skrev - det är Ergo (inte BEco) som verkar köra med att hota andra seltillverkare/försäljare som talar illa om Ergo med åtal/böter. Sen verkar de också på gång att ta patent på bärselen så som den ser ut (ergo).

Då har Beco (för att slippa betala en massa pengar till Ergo) bestämt sig för att sluta tillverka selar som kan påminna om Ergon. De kommer sluta med 4th generation och göra en sele som har nånslags sätt att sätta fast barnet i selen först innan man sätter på sig selen.
Användarens profilbild
Av verre
Elin skrev:
Apelsin skrev:

Beco ska göra en ny sele, en som man kan använda fram och bak och den kommer antagligen kännas jobbigare för a´vana ryggbärare, men för ovana kommer det kännas bättre eftersom man tar på både barn och sele samtisigt (ser bärstol i ergonomisk sele utförande framför mig).

Det är iaf så jag tolkar texten, jag antar att den är skriven av någon som är återförsäljare av beco?
Som Kate skrev - det är Ergo (inte BEco) som verkar köra med att hota andra seltillverkare/försäljare som talar illa om Ergo med åtal/böter. Sen verkar de också på gång att ta patent på bärselen så som den ser ut (ergo).

Då har Beco (för att slippa betala en massa pengar till Ergo) bestämt sig för att sluta tillverka selar som kan påminna om Ergon. De kommer sluta med 4th generation och göra en sele som har nånslags sätt att sätta fast barnet i selen först innan man sätter på sig selen.
jaha, okej.. men FÅR dom göra så??
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Men om Ergo inte har ansökt om patent än borde ju Beco kunna skynda sig och ansöka före! :lol:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Jag tycker inte det är speciellt konstigt alls om folket bakom Ergo vill patentskydda deras modell.
Däremot är det ju trist om de hotar andra företag med liknande produkter.
Användarens profilbild
Av Bina
Camilla74 skrev:Jag tycker inte det är speciellt konstigt alls om folket bakom Ergo vill patentskydda deras modell.
De lär ju naturligtvis leta likheter för att krossa sina konkurrenter...
Användarens profilbild
Av Camilla74
Bina skrev:
Camilla74 skrev:Jag tycker inte det är speciellt konstigt alls om folket bakom Ergo vill patentskydda deras modell.
Säkerligen!
Det mesta handlar väl om pengar...
Användarens profilbild
Av Bina
Camilla74 skrev:
Bina skrev:
Säkerligen!
Det mesta handlar väl om pengar...
Ja och *spekulerar* visst behöver man en del pengar när man skall ta patent = mycket vill ha mer
Användarens profilbild
Av Scilla
Froggie skrev:Hmm... Är det nu man borde skaffa en till... :hmm:
Det gjorde vi i alla fall :oops:

Becon är helt oumbärlig för oss - tänk om den går sönder? :shock: Eller tappas bort? Eller behöver lånas ut?? Bäst att bunkra med andra ord :lol: (sen var det ju trevligt att de reades i samma veva)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?