Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
vi har köpt en billig begagnad syskonvagn men jag använder aldrig den, jag har sjal och sulky istället. det är mycket mer praktiskt att köra, och så tycker jag att det är mysigt att bära bebis också :loving:
Av AMM
Jag sällar mig till dem som klarat mig fint utan syskonvagn! Vi införskaffade dock en ståbräda, som vi använt massor. Vi har helt enkelt alternerat - antingen har Liten suttit i vagn och Minstingen i sjalen, eller så har Minstingen legat/suttit i vagn och Liten stått på ståbräda (om han inte har gått alltså). Nu kan de dessutom använda samma sittvagn, och så har vi alltid sjal/ergo med + ståbräda. Det är inte helt ovanligt att Minstingen sitter i ergon, Liten på ståbrädan och så är vagnen fullastad med matkassar... och tom på barn.

Mitt tips är alltså - skaffa ståbräda!
Användarens profilbild
Av jag71
Vi fick ju tvillingar så jag skulle inte klara m ig utan min tvillingvagn. Fast nu när skrutt oftast vill gå själv så kanske det skulle gå med en enkelvagn (jag har faktiskt inte använt vagnen på över tre månader - dem går och blir burna i en salig röra). Försök utan tvillingvagn och sen behövs en vagn så köp en billig.
Användarens profilbild
Av Helma
Vi har sulky och sjal och det fungerar jätte bra. Ett fåtal gånger har Lisa suttit i vagnen, men annars sitter hon i sjalen och Moa i vagnen. Jag tycker det är jätte smidigt, speciellt då jag åker mycket kommunalt, då har jag aldrig vagn med till Moa nuförtiden.
Användarens profilbild
Av sanna73
Suverän tråd. Jag har gått precis i samma tankar ang syskonvagn.
Vår tanke är nog att pröva med sjal och sulky. Funkar inte det får vi väl införskaffa en dubbelvagn vid senare tillfälle :D
Användarens profilbild
Av exiteme
Jag skulle INTE ha tvillingvagn :roll: . Men med vinterkläder, overaller, matkassar och en 6 månders och en 2 1/2åring i värsta trotsåldern, gav jag upp! Köpte en skruppvagn för 600kr. Den användes i ett halvår och var värd varenda krona.
Användarens profilbild
Av GosKina
Jag hade inte heller tänkt ha någon syskonvagn (har dryga 16 mån mellan mina barn), men då jag vill promenera mycket/längre sträckor och i ganska rask takt längs vägarna, så blir det ändå lite bökigt med sjal... :roll: :oops:

Jag kan inte riktigt ta ut stegen med sonen i sjal (helst inte när jag promenerar tillsammans med min fantastiskt spänstiga kompis som drar sin syskonvagn hur enkelt som helst upp för alla backar).

Så jag köpte en Babytravel som jag använder när jag traskar för att traska :-), men ska vi på stan eller andra kortare sträckor så använder jag aldrig dubbelvagnen, då funkar absolut singelvagn o sjal. Så det beror ju som sagt på vad du har tänkt dig göra tillsammans med två små barn :-D Promenixar du mycket kan en dubbelvagn mycket väl vara ett bra inköp, men annars kan man absolut klara sig utan den.
Användarens profilbild
Av milimani
Ja, som sagt långpromenader med vagn blir det inte här eftersom det bara är superbranta uppförsbackar överallt och allt annat har vi nära till. Tack för alla era råd och tankegångar, vi väntar med ny vagn. Det är väl bättre att lägga pengarna på några gosiga trikåsjalar istället :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?