Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har fått en lång sjal i trikå av min gudmor.
Nu till kruxet, vet ej hur jag skall knyta eller vilka som passar till denna sjal.

Jag har en pojke på nio månader som gärna vill vara med lite.. Och eftersom han ej vill sitta i vagnen så vill jag lära mig sjalen. Den är ju underbar annars!

Snälla snälla hjälp oss använda den!
Användarens profilbild
Av Nira
Hej och välkommen, vad kul att du vill bära i sjal! :D
Det finns jättebra knytinstruktioner här, om du kollar på förstasidan finns rubriken knyta, sen väljer du trikåsjal och någon knytning så får du en bildserie att följa.
Det är också jättebra att gå på någon sjalträff, det är alltid lättare att förklara när man träffas, att skriva blir lätt krångligare än det egentligen är.
Man kan också prova att kolla under "Bärsjalsambassadör" om det finns någon sådan där du bor, eller skriv där också så får du säkert svar från någon som kan visa dig.
Användarens profilbild
Av Anso
Hej och välkommen!!!
Hmmm Karlsham, finns det inte ett gäng Sjalbarnsmedlemmar där så att du kan få handgriplig hjälp så att säga?

Annars så finns det knytinstruktioner på Sjalbarns första sida för trikåsjal och hos många av återförsäljarna brukar det finnas tips och råd på hemsidan.
www.babyboden.nu
www.sjalar.nu
http://www.looma.se/Texter/SINO_instruk ... 5.indd.pdf
Fick du med någon knytinfo?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?