Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Minchi
Jag har bestämt mig för att försöka sy en MT, en sådan som BellisBellas. Hur många meter tyg behöver jag köpa? :hmm: Det är 120 cm brett.
Användarens profilbild
Av Elina
2-2 1/2 beroende på hur långa axelband du vill ha och hur tjock du är ;) Jag behöver 2 1/2.
Användarens profilbild
Av Minchi
Elina skrev:2-2 1/2 beroende på hur långa axelband du vill ha och hur tjock du är ;) Jag behöver 2 1/2.
:lol: Jag kanske ska ta 2,5 meter för säkerhets skull.
Användarens profilbild
Av Nova
Glöm inte att förtvätta tyget innan du börjar att sy av det eftersom det kan krympa litet.
Användarens profilbild
Av Minchi
Det ska jag komma ihåg! :notes:
Användarens profilbild
Av emelianna
Har precis varit och köpt tyg, var lite osäker och köpte 2,5. Nu känner jag mig lugn :) Tänkte också sy en sån som BellisBellas... Lycka till Minchi :)
Användarens profilbild
Av Minchi
emelianna skrev:Har precis varit och köpt tyg, var lite osäker och köpte 2,5. Nu känner jag mig lugn :) Tänkte också sy en sån som BellisBellas... Lycka till Minchi :)
Åh, lycka till du med! Det blir säkert en väldigt fin MT! Jag ska köpa tyg i morgon.
:D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?