Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad roligt att den här tråden vaknade till liv. Dessvärre blev det inga får för min del men jag har däremot 3 får som närmsta granne, trots att jag numera bor mitt i centrala byn. Inte heller har jag hunnit öva mer på spinnande. Jag har fortfarande kardad ull liggande men jag har inte sett till min slända sedan jag flyttade och kan inte minnas att jag packat ner den i en låda heller så jag antar att jag borde göra ett nytt besök hos mitt ex.
Vad roligt med en ullttråd! :app: Jag testade att spinna lite under pandemin, passade bra att göra medan jag lyssnade på digitala föreläsningar. Blev förtjust i ullen från Gotlands, Värmlands och Corridale. Och nån vit ull jag köpt på mig, supermjuk men minns inte vad det är. :hmm:

Har en sk modern spinnrock från Louet jag köpte begagnad, och en slända, med föredrar rocken. Nu var det ett tag sedan jag spann (vävningen tog över), men undrar hur länge den kardade ullen kan ligga utan att bli dålig typ?

Vad roligt med en ullttråd! :app: Jag test[…]

cykelbarn

intressant

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?