Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Tack!

Båda är plast (polyacetal resin ska vara plast vad jag förstår).
Användarens profilbild
Av Elinea
Men funkar verkligen de från thesnapstore.com? Jag fattade det som att det bara fanns "caps" i storlek 14 där eftersom det står "Size 14 caps work with size 16 studs and sockets." och set är väl storleken på "studs" och "sockets" som måste vara rätt? (ingen aning om vad de olika delarna heter på Svenska) I den andra butiken fanns ju bara vita och jag vill ju ha olika roliga färger. Tänkte försöka mig på at sy egna pocketblöjor nämligen :)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag vet inte om de funkar men priserna gör ju att man kan testa iaf :)

(Sambeställa kanske....?)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag fick det här mailet nyss om det är så att ni är intresserade av att köpa mini-pressar direkt av henne.

"Hi Linda,

so glad you like it! If your friends want to buy directly I can do it slightly cheaper clare@harmsworth-townley.co.uk"

Så är ni intresserade så maila henne. Ange att ni fått hennes mail från mig. Jag är zmurfan på ebay.
Användarens profilbild
Av Elinea
Man kan ju beställa knappar från dem också. Fick precis meddelande om att det kostar 40 pence för 10 stycken och 3,50 pund för 100 + 1 pund i frakt. Fast då har de bara de färger som följer med från början just nu. Hon skrev att hon hoppas få in fler färger framöver. Så jag ska nog köpa 100 svarta knappar till att börja med, de vet man ju att de passar i alla fall.
Användarens profilbild
Av knutis
Elin J skrev:Man kan ju beställa knappar från dem också. Fick precis meddelande om att det kostar 40 pence för 10 stycken och 3,50 pund för 100 + 1 pund i frakt. Fast då har de bara de färger som följer med från början just nu. Hon skrev att hon hoppas få in fler färger framöver. Så jag ska nog köpa 100 svarta knappar till att börja med, de vet man ju att de passar i alla fall.
Låter ju bra!! Jag hoppas att jag snart själv kan få lägga vantarna på en press.. :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag fick inget svar om knapparna i mitt mail insåg jag nyss. :)
Jag berättade att av mina kompisar också köpt och sen frågade jag om knapparna. Men hon berättade bara att hon kunde sälja fler till reducerat pris.

Så bra att du fått reda på pris på knappar då.
Av Emmiez
zmurfan skrev:Jag fick det här mailet nyss om det är så att ni är intresserade av att köpa mini-pressar direkt av henne.

"Hi Linda,

so glad you like it! If your friends want to buy directly I can do it slightly cheaper clare@harmsworth-townley.co.uk"

Så är ni intresserade så maila henne. Ange att ni fått hennes mail från mig. Jag är zmurfan på ebay.
hur mycket kostade den med frakt o så??
Användarens profilbild
Av Elinea
zmurfan skrev:Jag fick inget svar om knapparna i mitt mail insåg jag nyss. :)
Jag berättade att av mina kompisar också köpt och sen frågade jag om knapparna. Men hon berättade bara att hon kunde sälja fler till reducerat pris.

Du borde ju få provision med tanke på hur många pressar de måste ha sålt pga den här tråden :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Emmiez skrev:
zmurfan skrev:Jag fick det här mailet nyss om det är så att ni är intresserade av att köpa mini-pressar direkt av henne.

"Hi Linda,

Jag betalade 4.99 GBP för min och frakten var på 4 GBP.
I svenska pengar är det: 65:- + 52:- = 117:-
Sen beror det lite på vad banken har för kurs just när pengarna dras. Just då jag betalade så drog de 120:- precis.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Elin J skrev:
zmurfan skrev:Jag fick inget svar om knapparna i mitt mail insåg jag nyss. :)

Du borde ju få provision med tanke på hur många pressar de måste ha sålt pga den här tråden :lol:
Kan inte alla som köper därifrån hinta det då.... ;) Typ skicka några knappar till mig eller nåt. ;)
Av Emmiez
zmurfan skrev:
Emmiez skrev:

"Hi Linda,

Jag betalade 4.99 GBP för min och frakten var på 4 GBP.
I svenska pengar är det: 65:- + 52:- = 117:-
Sen beror det lite på vad banken har för kurs just när pengarna dras. Just då jag betalade så drog de 120:- precis.
Oj, det var ju faktiskt jättebilligt om man kan få tag på knappar :lol:
får se om ja kanske köper en sån :)

kan man få tag på knappar i sverige?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Emmiez skrev: Oj, det var ju faktiskt jättebilligt om man kan få tag på knappar :lol:

Helen på Babyheaven har storlek 14 hemma. Och är vi många som köper den här pressen kanske hon känner ett tryck på sig att ta hem stora mängder av storlek 14-knappar. :)
Av Emmiez
zmurfan skrev:
Emmiez skrev: Oj, det var ju faktiskt jättebilligt om man kan få tag på knappar :lol:

Helen på Babyheaven har storlek 14 hemma. Och är vi många som köper den här pressen kanske hon känner ett tryck på sig att ta hem stora mängder av storlek 14-knappar. :)
det låter kanon :-)
ska nog maila till dom o köpa en sån tror jag :-D

måste bara kolla med maken om ekonomin först, den e inte den bästa just nu :roll:
Av Emmiez
Elin J skrev:Man kan ju beställa knappar från dem också. Fick precis meddelande om att det kostar 40 pence för 10 stycken och 3,50 pund för 100 + 1 pund i frakt. Fast då har de bara de färger som följer med från början just nu. Hon skrev att hon hoppas få in fler färger framöver. Så jag ska nog köpa 100 svarta knappar till att börja med, de vet man ju att de passar i alla fall.
hur hittade du att man kan köpa knappar också?

har dom nån webbutik eller så?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?