Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Upia skrev:Jag tror att med apron knyts sjalen "upp och ner" på samma sätt som man knyter ett vanligt förkläde medan non-apron så knyts midjebältet åt "rätt" håll. Vet inte om det hjälper något.Jaaahaaa! *ljus, gå upp* I så fall knyter jag rätt från början, som du!
Personligen tänkte jag inte alls på att man kunde knyta apron-style.
Gladalaxen skrev:Sammetsmeitaien är helt jäkla ursnyg! Finns den bara att köpa från amerikatt?Jag tror att den finns i ett par norska nätbutiker, kanske i någon dansk. Jag köpte en för ett par månader sedan, och då var det billigare att köpa den från USA än från Norge (iallafall om man slipper tull, och det slapp jag
sacha42 skrev:Tror diddeldi har skrivit en tråd om det för länge sen, ska se om jag hittarjapp, här är den
Gladalaxen skrev:Sammetsmeitaien är helt jäkla ursnyg! Finns den bara att köpa från amerikatt?Finns snart att köpa ifrån Sneglehuset i Danmark också såg jag. De har jättebra service!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?