Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LL
Eco wrap - är det någon som känner till något om det? En smal vävd bärsjal som Babydesign skulle lansera på barnmässa i början av november (enligt info på deras hemsida). Någon som sett den och klämt på tyget. Berätta!!!! Jag är supernyfiken.
Användarens profilbild
Av melon
Det landar förhoppningsvis en i min brevlåda idag 8) Har bara känt på provbit men den känns väldigt smidig och mjuk! :eld:
Av Aelia
Jag jag han känt på den, har sett den live, jag hjälpte till Babydesigt på mässan ju :lol: Den är smalare än andra vävda sjalar, fina färger och avlmalade ändar som på trikå sjalar.
Av LL
Melon - du måste berätta ALLT om den sedan. Hur stort är barnet du tänker bära i den? Oj, oj, det här verkar väldigt intressant.

Aelia och Melon - om ni ska jämföra Eco wrap med annan vävd bärsjal, vilken liknar den mest i känsla och kvalitet?

VAR kan man se bilder på färgerna???
Användarens profilbild
Av melon
LL skrev:Melon - du måste berätta ALLT om den sedan. Hur stort är barnet du tänker bära i den? Oj, oj, det här verkar väldigt intressant.

Aelia och Melon - om ni ska jämföra Eco wrap med annan vävd bärsjal, vilken liknar den mest i känsla och kvalitet?

Ska bli! Dante är snart 6 månader. Jag har en groddy nu som jag kapat till samma bredd, och jag kan bära Siri drygt 2 år i den också. Allt utom ryggsäck går bra. De vanliga sjalarna med sina 70-75 cm i bredd tycker jag är onödigt breda :wink:

Hmm, jag har svårt att jämföra den... Men tjockleken påminner om storken jag hade, men den är mjukare än storken...

Färgerna kommer väl att kunna ses på babydesigns hemsida, så snart hon lägger ut foton. Å sen kommer det kanske lite bilder här. :wink:
Av Aelia
LL skrev:Melon - du måste berätta ALLT om den sedan. Hur stort är barnet du tänker bära i den? Oj, oj, det här verkar väldigt intressant.

Eftersom den är helt ny, och var tvättat var den inte så jätte mjuk, men jag tror att den rä sån som blir det ganska snabbt, bara man gosar med den. Inte tjock iaf. Svårt att jämföra tycker jag :roll:
Av Aelia
Fanns iag i svart, olingrön, brun och vit
Av Emmiez
hur bred är den sjalen då?
Användarens profilbild
Av melon
Emmiez skrev:hur bred är den sjalen då?
50 cm
Av Emmiez
melon skrev:
Emmiez skrev:hur bred är den sjalen då?
50 cm
Okej :-)
Tack för svaret :D
Av LL
melon skrev: Å sen kommer det kanske lite bilder här. :wink:
Ja, jag vill se bild. Vilken färg har du beställt? Har den kanske kommit nu?
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Jag bar i den tre timmar på mässan, och gillade den skarpt. Den är väldigt lätt att knyta och själva knuten blir nätt iom att sjalen smalnar av.

Den kändes lite styv innan jag knöt den, men då var den ju helt ny. Men väl på var det som bortblåst, kanske för att det var så lite tyg? E satt i alla fall väldigt bra i den, men hon är ju bara ett halvår fast jag har svårt att se varför den inte skulle funka för större små.

Förutom färgerna Aelia skrev finns den i ljuslila med. Jag favoriserar den bruna...
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Aha, här är förklaringen till styvheten (från babydesigns hemsida):
Den ekologiska bomullen har ca 3 ggr så lång hållbarhet som konventionellt odlad bomull. Det beror på att den har fått växa långsamt och i sin egen takt, vilket gör den mer kompakt och hållbar. Därför är den också lite stelare i början, känns ungefär som linne, men blir efter lite användning underbart mjuk och fin!
Användarens profilbild
Av melon
LL skrev:
melon skrev: Å sen kommer det kanske lite bilder här. :wink:
Ja, jag vill se bild. Vilken färg har du beställt? Har den kanske kommit nu?
Fick mejl från Ingrid idag och de har varit sjuka så sjalen är inte skickad än... Lovar att återkomma med bild! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?