Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av liw
Hej ni erfarna... idag satte jag saxen i en stor fleecetröja jag har och tillverkade mig en bärtröja (med hålet på ryggen). Den blev jättebra och passar oss båda precis :D Men... hur gör ni när ni ska ta på er eländet??? För eländet blev det verkligen... det slutade med att jag fick knacka på hos grannen och be om hjälp att komma i tröjan :? Så går det ju inte att ha det :lol:
Användarens profilbild
Av maimiti
Nu har jag ingen bärtröja men väl en bärponcho. Jag gör så att jag trär den över huvudet på grabben innan jag knyter upp honom på ryggen och när han är förankrad så drar jag över "min" del av ponchon.
Av liw
hmm tål att provas. Jag bär ofatst i en ergo och liksom svingar sonen under armen när han ska upp på ryggen, men det där borde fungera. Tack för tipset! :D
Av Sussi med Maja
Jag har samma problem med min bärjacka! Maja blir galen när jag försöker trä jackan över huvudet på henne, när hon redan sitter på ryggen... Och jag tror inte jag grejar att få i henne i selen om hon ska ha en kappa hängandes omkring sig, jag har nog med att få henne på plats :)

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?