Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Jag tänkte sy lite blöjor igen. Funderar på om jag kanske kan hitta någon här som har ett fint mönster att dela med sig av. Jag har själv köpt ett mönster som jag sytt av som heter Cuddlebuns, fint tycker jag och inte så svåra att sy. Så här ser det ut.
http://www.cuddlebunsdiapers.com/

Vad har ni i gömmorna, någon som vill dela?
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag blev jättenyfiken men komme rinte in på länken. Tyvärr har jag inget att bidra med så jag kan inte byta. :roll:
Av Emmiez
är det ett mönster du köpt? finns ju många gratis på nätet också :-)
Användarens profilbild
Av knutis
Emmiez skrev:är det ett mönster du köpt? finns ju många gratis på nätet också :-)
Ja, visst finns det många gratis mönster, men det är fiffigt med ett som är klart på papper och dessutom med jätte bra beskrivningar på alla olika sätt att sy blöjan.

Så det var väl investerade pengar :wink:
Av Emmiez
knutis skrev:
Emmiez skrev:är det ett mönster du köpt? finns ju många gratis på nätet också :-)
Ja, visst finns det många gratis mönster, men det är fiffigt med ett som är klart på papper och dessutom med jätte bra beskrivningar på alla olika sätt att sy blöjan.

Så det var väl investerade pengar :wink:
aha :-)
ja det kan vara så, ja har inte funderat så mycket på det, hittat så många bra på nätet att ja inte tyckt att ja behöver köpa :-)
Av Enid
Jag byter gärna men jag har bara blöjbyxemönster, ett köpt och ett egengjort.

Emmiez: Kan du inte lägga upp länkar till alla bra mönster du hittat. Jag är så dålig på att leta :oops:
Av Emmiez
Liten vus skrev:Jag byter gärna men jag har bara blöjbyxemönster, ett köpt och ett egengjort.

Emmiez: Kan du inte lägga upp länkar till alla bra mönster du hittat. Jag är så dålig på att leta :oops:
jag ska göra så gott jag kan, har det mesta nerladdat på datorn, ska se om jag hittar var det var jag laddade ner dom ifrån.
Användarens profilbild
Av knutis
Ja, kul! Hur menar du med blöjbyxemönster, ytterbyxa eller?

Jag byter gärna ändå. Jag funderar på om det kanske är enklast att kopiera mönstret och skicka och så även beskrivning eller vad tror du? :roll:
Av Enid
knutis skrev:Ja, kul! Hur menar du med blöjbyxemönster, ytterbyxa eller?

Jag byter gärna ändå. Jag funderar på om det kanske är enklast att kopiera mönstret och skicka och så även beskrivning eller vad tror du? :roll:

Japp, det är ytterbyxor i ull vi har vikisar i. Jag kan skicka med en liten provbit på lämpligt ulltyg också, det ska vara 100% ull som man förtvättar innan man syr för att slippa riskera att det krymper i första tvätten.

Jag vet inte hur ditt mönster ser ut men jag kopierar nog för hand på mönsterpapper eftersom det är så jag har mönstren nu och sen kan jag försöka skriva en egen beskrivning till det egenritade och kopiera den andra.
Av Enid
Emmiez skrev:
Liten vus skrev:Jag byter gärna men jag har bara blöjbyxemönster, ett köpt och ett egengjort.

jag ska göra så gott jag kan, har det mesta nerladdat på datorn, ska se om jag hittar var det var jag laddade ner dom ifrån.

Om du har dom så får ju jättegärna maila dom annars. PM'ar min mailadress.
Av Emmiez
Liten vus skrev:
Emmiez skrev:

ja visst.
Användarens profilbild
Av knutis
Emmiez skrev:
Liten vus skrev:
Emmiez skrev:

ja visst.
Mig med :roll: PLEEESSS!! Pmar min mailadress....
Av Emmiez
jag mailar några jag har till den som pmar sin mailadress till mig :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?