Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Jag har ju inte visat er smyckena jag gjorde på symässan! Nu var det ju ett litet tag sen symässan var, och bilderna har funnits på min blogg, men jag visar er dom ändå.
Det var jätteroligt, och gick väldigt snabbt att göra. :D
Det gröna hjärtat ska svärmor få, de andra har jag redan använt. Lite ot: tycker det är roligt för det är så sällan jag använder smycken, men de här är någonting jag faktiskt känner att jag kommer att använda lite då och då.

BildBild

BildBild
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Fina! Visst är det skoj att göra smycken?! :D
Användarens profilbild
Av Bina
Oj vad fina grejer! :heart:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Fina! Själv ska jag gå en 2-timmars pärlkurs på tisdag kväll, tillsammans med ett gäng glada tjejer från ett av mina gamla jobb :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefina :D
Användarens profilbild
Av Anso
Vilka fina smycken!! Nu blev jag lite inspirerad att knepa och knåpa halsband till jul. Är det svårt att vira och greja så där med smyckestråden? Tycker bara att det blir skvet och bängligt när jag ger mig på ett sånt försök. Någon bra bok eller beskrivning du kan tipsa om? :D
Användarens profilbild
Av Fina
McMorrigan: oooooo ja! Det är u jätteroligt!!

EmilsMamma: Lyllo! Vad roligt du kommer att ha! :D

Anso: Det är inte alls svårt, bara du har verktyg. Jag använde en rundtång, en platttång och en avbitare. tyvärr har jag ingen bok, och jag vet inte riktigt om det här hjälper heller, en här är hemsidan till hon som höll i workshopen på symäsan: www.2stenar.se
Smyckestråden kan dessutom bestå av lite olika sorters tråd. På berlockerna är det e koppartråd som är silverpatinerad (tror det heter så), armbandet är gjort av en wire-tråd, till den använder man klämpärlor för att hålla den på plats istället för att ex knyta. Sen finns det ju fiskelina och en hel del annat, så om du tycker att det är bängligt med den stela tråden, kan du ju göra smycken med andra typer av trådar. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?