Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimina
nån som har tips på vad man kan använda som fyllning i hemmagjorda vetevärmare? ska det vara nån speciell typ av vete och var köper man isåfall det? behöver rätt mkt för jag hade tänkt göra rätt stora värmare, så det får helst inte vara så dyrt... :roll:
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag köpte helt vete på hälsokosten, det var inte så dyrt (typ 15 kr kilot).
Användarens profilbild
Av marlene
florin skrev:Granngården ska ha stora packet helt vete jätet billigt har hag hört av ganska många men aldrig kommit mg för att åka dit å köpa så jag törs inte lova att de stämmer...
Hmmm man kanske ska ta och kolla där. W har ju två värdekuponger på 30 kr st där :D Jag satt just och funderade på om man inte skulle sy nån till. En liten till W och en stor till mig
Användarens profilbild
Av milimina
hmm, granngården ligger lite off men hittar jag inget vettigt på coop eller hälsokosten så ska jag kolla där :-) tack för era tips!
Av Sia
florin skrev:Granngården ska ha stora packet helt vete jätet billigt har hag hört av ganska många men aldrig kommit mg för att åka dit å köpa så jag törs inte lova att de stämmer...
Men hörde du om det var på 25 kilos eller 30 kilos säckar?? jag köper foder till mina höns där och misstänker att det var fodervete som dom pratade om, och det förpackas i lite större kvantiteter..
Vilken hemma-pysslare tillverkar så många vete-värmare?
Användarens profilbild
Av Totte
Var ju tvungen att gå och kolla... Kan ju inte sitta här mitt i natten och vara passiv när så kluriga frågor ställs :wink:

Min vetevärmare med yttermått 50x18cm väger 1106g :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Helen skrev:Jag hade inte riktigt tid att leta efter vete så jag tog helt sonika ris.
Vnligt matris funkar.
1,2 kg tror jag min vägde med innertyg och ris.
Tack! Precis vad jag tänkte fråga, om ingen testat ris :D
Användarens profilbild
Av elli
tinaw skrev:
Helen skrev:Jag hade inte riktigt tid att leta efter vete så jag tog helt sonika ris.
Vnligt matris funkar.
Tack! Precis vad jag tänkte fråga, om ingen testat ris :D
På förlossningen i Skövde använder de rid i sina värmekuddar, och de funkar fint, jag kar köpt mitt vete i lösvikt på en ekobutik i GBG
Användarens profilbild
Av milimina
Vnligt matris funkar.

toppen!! då ska jag köpa en säck på coop odag :D jag hade för mej att det också funkar men var inte säker. så enkelt allt blev! :app:
Användarens profilbild
Av Keke
Jag tycker att ris funkar men blir inte lika varmt som vete, tycker oxå att vetet håller sig varmare längre. Hade både ris och vetevärmare innan vetevärmaren åkte in för längre i micron och blev en illaluktande svart sak.
Användarens profilbild
Av Elina
Jag vet att det har pratats om grötris. Har köpt men inte etstat ännu eftersom jag hade vete efter en slaktad vetekudde.
Användarens profilbild
Av bellisbella
Elina skrev:Jag vet att det har pratats om grötris. Har köpt men inte etstat ännu eftersom jag hade vete efter en slaktad vetekudde.
gjorde med grötris förra vintern, till tjocka magen... hmm :roll: snarare ryggen... men... ja ,det funkade bra men det känns tyngre o mer kompakt tycker jag...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?