Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Den funkade som en dröm!
Var skitenkel att använda.
(När jag kommit på att jag måste hålla fast knapparna innan jag tryckte ihop verktyget bara. Sabbade 2 knappar innan jag kom på hur jag skulle göra.)

Instruktionshäftets framsida
Bild
och baksida
Bild
Själva verktyget
Bild
Knapparna
Bild
Färdigknappad binda
Bild
Fyra knappade bindor
Bild

Gick inte få nån bra bild på knapparna eller på "work in progress". Så ni får nöja er med de där för tillfället.
Själva verktyget måste vara en kvarleva från sjuttiotalet typ. Iaf om man ser till bilderna på instruktionshäftet. :)

Den var riktigt festlig att använda. Undrar om jag har fler bindor som behöver knappar istället för kardborre? :)
Användarens profilbild
Av Elinea
4 pund kostar frakten, totalt blir det 120:- inklusive frakt. Köpte precis en själv :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
gosh!
det låter som en dröm....susar iväg och ser om jag kan fixa mig en :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag köpte en tång nyss. Sen började jag leta knappar. Och får inga träffar....Verktyget finns inte heller på tillverkarens hemsida :? Nån som vet nåt?
Å andra sidan.....120 kronor för 40 knappar är 3 kronor per knapp....inte mycket mer än om man köper metalltryckknappar....eller rättare sagt...köper man metalltryckisar i den mängden (40 st.) så kostar de nog lika mycket.
Användarens profilbild
Av zmurfan
På den här sidan:
http://www.verybaby.com/ccp0-catshow/pl ... ndard.html
Kan man köpa knappar. De där är väldigt lika de jag har här hemma.

Här har de också knappar:
http://www.snapsaustralia.com.au/store/Default.asp

Dock är det bara storlek 16 och 20 som säljs där.
Jag har mailat säljaren om att köpa fler knappar i den här storleken som verkar vara storlek 14. Men jag har inte fått något svar därifrån.
Senast redigerad av zmurfan den sön nov 18, 2007 16:45, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Anso
*tass*
Verkar ju spännande värrre! :D
Användarens profilbild
Av knutis
:eld: Men jag blir alldelles eld och lågor... :eld:
Vilken grej. Det är få tillfällen som gör mig så exalterad. Varför kan det inte bli den 20 idag så att vi har pengar.... :cry: Jag vill ju ha en , vill vill vill..
Användarens profilbild
Av zmurfan
knutis skrev::eld: Men jag blir alldelles eld och lågor... :eld:
Vilken grej. Det är få tillfällen som gör mig så exalterad. Varför kan det inte bli den 20 idag så att vi har pengar.... :cry: Jag vill ju ha en , vill vill vill..
Beställ en idag och betala den 20:e ??
Användarens profilbild
Av knutis
zmurfan skrev:
Men betalar man inte på en gång?
Användarens profilbild
Av knutis
Helen skrev:Det hade varit intressant att testa verktyget med mina knappar. Det hade varit super med en handpress som fungerar.
Ja, kan inte du Zmurfan, skicka en knapp till Helen så att vi andra sen kan köpa knappar av henne??? :wink: Smart va?!
Användarens profilbild
Av zmurfan
knutis skrev:
zmurfan skrev:
Men betalar man inte på en gång?
Du kan ju säga till att du vill vänta ett par dagar för lön barnbidrag eller nåt... det går det säkert med på... det brukar folk gärna göra när de säljer saker sådär.
Användarens profilbild
Av zmurfan
knutis skrev:
Helen skrev:Det hade varit intressant att testa verktyget med mina knappar. Det hade varit super med en handpress som fungerar.
Ja, kan inte du Zmurfan, skicka en knapp till Helen så att vi andra sen kan köpa knappar av henne??? :wink: Smart va?!
Fast det är ju inte knappen hon vill prova. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?