Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av saferide
Jag har läst en hel del om sjalar nu och kommit fram till att det här måste vara det bästa, då jag kommer bära min Noah en hel del när han kommer (BF 12/12). Jag är dock helt lost i sjaldjungeln (tror jag) så jag behöver lite hjälp. Jag har tittat runt lite och funderar på en Tricot-slen eller en Moby Wrap. Några synpunkter, någon lite hjälp på vägen? :oops:
Användarens profilbild
Av emelie
Hej o välkommen! :hello:

Jag hade en Moby till min senaste bebis (född i feb06) o vi älskade den jättemkt båda två.

Ta den du tycker är snyggast.
Användarens profilbild
Av saferide
Blir nog en Moby wrap då, den var lite billigare och jag tycker dom båda är snygga :) Jag ska försöka se om jag kan komma iväg på någon träff så jag kan känna på hur det känns, men jag tror på det här ändå, haha :)
Användarens profilbild
Av zingo
....finns ju MAM Eco som är en något stabilare trikåsjal.
Har aldrig haft någon trikå själv men provat kompisens, hon hade Tricot slen och en MAM Eco.Jag tyckte bättre om den senare.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har haft tricot slen och sino.
Och jag älskade min tricot slen. Den var väldigt stadig och jättegosig.
Moby har jag aldrig testat.
Men som sagt jag håller med de andra. Ta den färgen du gillar bäst så kommer du inte bli besviken!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:hello: Hej och välkommen.
Bor utanför Örebro och åker gärna på sjalträff :vågen:
Ser att zingo redan hunnit före :) Det var mina sjalar hon talade om Gillade båda men mam econ var favorit på slutet (av trikåsjalandet, nu är en bortbytt och en utlånad till nyföding) tricoten var lättknuten och hade bra bilder i instruktionsboken. Har inte provat några andra men mobyn jag kände på under en sjalträff kändes ganska lik tricoten.
Men som alla säger välj en du gillar färgen (och priset) på.

Hoppas på att få se dig under kommande träffar
Användarens profilbild
Av zero.sara
Måste ju bara tipsa om ett ställe där du kan träffa på mig och zingo nästan varje måndag + en massa flera trevliga mammor och pappor.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=72725
Användarens profilbild
Av idun83
Min första sjal var en minimundus, sen köpte jag en moby för de hade roligare färger. Men jag gillade minimundusen bäst tyckte den var lättare att få rätt... Sen är den billigare med...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?