Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Ja, det var en sisådär 20 år sedan jag producerade något med hjälp av virknål, men efter jag har läst massa på nätet så verkar ALLA virka just nu. Och det är i alla fall bättre än att sticka och har den klara fördelen att man kan pyssla med det på tåget eller i tv-soffan (går INTE med overlock-maskinen...)

Efter att ha klurat ut skillnaden på smygmaskor och fasta maskor så fick sonen välja garn av de jag har hemma och JA, de är precis så tok-gröna som de verkar på bilden. Ungen var nöjd och själv har jag ett pyssel att syssla med. Och det finns redan ett par vantar ytterligare som är på gång.

Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av Helma
Vilken läcker färg! Jätte fina!
Användarens profilbild
Av P
Vilka underbara vantar. Önskar att ävven jag kunde virka
Användarens profilbild
Av Kaja
Elina skrev::app:

Jättefiiiiiiina, började du nerifrån??
Nope. Från handleden. Mitt mönster som jag modiefierade både storlek och garn och allt annat på, finns på garnstudio.com. SÅ haj är jag inte på att virka att jag gör det helt utan stöd...

//Kaja
Användarens profilbild
Av willywonka
Fina!!! :tumsup: Visst är det perfekt att virka i soffan, känns heltplötsligt som att man är nyttig som tittar på tv :wink:
Användarens profilbild
Av Luna
Jättefina!

Är det smygmaskor?
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Supersnygga! Har inte vågat mig på nåt så avancerat som vantar än, kanske måste det nu när jag sett hur snyggt det blir :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Luna skrev:Jättefina!

Är det smygmaskor?
Nope! Smygmaskor gav en tjock stenhård vante. Fasta maskor gav ett mer flexibelt resultat!

Måste säga att det inte var så svårt som jag trodde faktiskt. Mest pyssel med att få mönstret att funka, så sonen har fått sitta standby och prova hela tiden.

//Kaja
Av tumbler
Fina :D
JAg vill också, jag gillar att virka, ju!
Användarens profilbild
Av eedar
jättefina!!
Av Emmiez
kanonfina ju :)
Användarens profilbild
Av trollmamma
Super snygga !!!!

jag gillade dom skarpt jag har gjort mina med halvstolpar o det blev super bra o dom som vart för stora tovade jag i maskinen o det blev jätte jätte bra ... tips om dom blir för stora *ler

gillade garnet dom vantarna glömmer man troligen inte av misstag !!! o skulle man göra det känner säkert nånn igen dom *ler
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?