Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
Vinterhumlan skrev:SÅ FIN!
Hoppas att du inte tar illa upp om jag snor din idé RAKT AV! SÅ vill jag att B skall se ut i lussetåget!
Tack tack tack :urule:
Tack!

Och du - det finns inget bättre beröm än att bli "kopierad", så sno på! Jag tar det som en komplimang! Och jag är jättemallig att idén är min egen, för jag är jättebra på att sno idéer jag också och mindre bra på att komma med egna ;)
Användarens profilbild
Av kjelin01
jag har varit julgran i tåg
en poncho i flera lager och julkulor och ghlitterpåsydda
en halv adventsstjärna på huvudet
jag var så snygg :shock:
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag var julbock, eller var det pepparkaksbock tro? Ja, hur som helst var jag det iaf i ett luciatåg som barn. Vid nämnda tillfälle var jag iklädd bruna strumpbyxor/långkalsonger, brun långärmad tröja och hade ett diadem med bruna horn. Jättesnygg! :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
kjelin01 skrev:jag har varit julgran i tåg
:rofl: Förlåt men min inre syn gav mig en bild jag kommer må bra på läääänge!!!

Du har ingen bild på hur du faktiskt såg ut? :D
Användarens profilbild
Av florin
Hello skrev:Då gör vi ett försök:
Bild
(Notera oxå min underbart vackra adventsduk, som jag köpte på Indiska för många år sedan :) )

Och på bäraren:
Bild
Den var ju jätte fin!!! Såg att Stoff&Stil har mönster på en mössa som står rakt upp och är menad att användas som fe-hatt antar jag då den var i ett princss-kitt. Tänkte ev köpa det mönstret och göra en stjärngossehatt på samma sätt men den du gjort var ju så gullig att det kanske blir en sån istället.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Hello skrev: Bild
Det är inte ngn vänlig själ som skulle kunna sy upp en sådan till mig :) Jaaa till sonen blir ju förstås
Användarens profilbild
Av kjelin01
nä tyvärr
det såg faktiskt ut som en julgran fast jäklar vad bökigt med alla kulor runt på kroppen :rock:
Användarens profilbild
Av marcy
Att muddarna blir rosa brukar oftast bero på att man tvättar tomtedräkten med röda kläder istället för att utgå ifrån den ljusaste färgen på plagget & tvätta den med sådan istället. :this: (ja jag vet jag ÄR tvättfascist.)
Av Vinterhumlan
marcy skrev:Att muddarna blir rosa brukar oftast bero på att man tvättar tomtedräkten med röda kläder istället för att utgå ifrån den ljusaste färgen på plagget & tvätta den med sådan istället. :this: (ja jag vet jag ÄR tvättfascist.)
:shock: men färgar jag inte de andra ljusa kläderna då? :hmm: :whut:
Användarens profilbild
Av marcy
Vinterhumlan skrev:
marcy skrev:Att muddarna blir rosa brukar oftast bero på att man tvättar tomtedräkten med röda kläder istället för att utgå ifrån den ljusaste färgen på plagget & tvätta den med sådan istället. :this: (ja jag vet jag ÄR tvättfascist.)
:shock: men färgar jag inte de andra ljusa kläderna då? :hmm: :whut:
Nope, oftast inte. Är du osäker så tvätta den separat och släng in en gammal handuk eller vikblöja du itne är rädd om så ser den ju om den har färgat eller inte. Men i regel färgar kläder av god kvalitét inte av sig på sig själv. Typ. Och var nogrann med att följa angiven tempratur på lappen.

Men självklart ska du inte tvätta med vittvättmedel (även om det är vit mudd.)
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Lussekatt är annars ett kul tema att klä ut sig till! Har tyvärr inga bildbevis på spektaklet. Dagisfröknarna var dock mindre roade.
Användarens profilbild
Av Hello
Gladalaxen skrev: Dagisfröknarna var dock mindre roade.
Varför det?? :hmm:
Av eamane
Ett barn på dagiset här var utklädd till paket i luciatåget häromåret, hans eget val!
Användarens profilbild
Av Kaja
ernamalin skrev:
kjelin01 skrev:jag har varit julgran i tåg
:rofl: Förlåt men min inre syn gav mig en bild jag kommer må bra på läääänge!!!

Du har ingen bild på hur du faktiskt såg ut? :D
Nä. men jag vet vem som köpte den av henne. Det var visst någon herre från Ukraina... Han lär ha varit med i Eurovisions-schlager-festivalen....

:rofl:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?