Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
jag har sett här på SB en tråd om bärpaneler, men nu hittar jag den inte.. den panelen som jag letar efter är mycket välgjort och så var det som dragsko eller snörning på något sätt utanpå.

men jag hittar den inte någonstanns.. jag skulle vilja se den igen..

någon som vet vad jag babblar om??
Användarens profilbild
Av verre
ingen??? :shock:
Användarens profilbild
Av verre
nej, det var inte den..

den jag letar är nog en eller kanske 2 månader gammal..

det var någon som sytt en svart, och satt i någon form av snörning utanpå, som snörning på ett par skor (fast utan (snör)hålen)

nu kanske det blev ännu rörigare..
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
verre skrev:nej, det var inte den..

den jag letar är nog en eller kanske 2 månader gammal..

det var någon som sytt en svart, och satt i någon form av snörning utanpå, som snörning på ett par skor (fast utan (snör)hålen)

nu kanske det blev ännu rörigare..
Fast den där tråden ÄR ett par månader gammal, den har bara seglat upp igen. Men Cilia och Jun visar ju bilder på sina paneler där, och det är inte Cilias du tänker på då? Den är svart och har ett par insnörningar med resår...
Användarens profilbild
Av verre
nej, man kan liksom se snörena och de går liksom uppifrån och ner fram och tillbaka över hela panelen...

äh, jag kan inte beskriva...

ska leta vidare..
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är det sån snörning som brukar vara på ryggsäckar typ du menar?
Användarens profilbild
Av verre
ja, på vissa "sportiga" varianter brukar det vara så..
Användarens profilbild
Av willywonka
verre skrev:jag har hittat en bild som liknar den jag menar..

den till höger
http://www.kiddiesgames.com/jacketinserts/
Jag tror att jag ska testa och göra panel enligt beskrivningen, det fanns ju grymt utförliga mönster och allt! Tack för länken :D
Användarens profilbild
Av verre
lägg upp bild sedan och även om du tyckte det var svårt..

jag kan inte engelska så där jättebra så jag får kollas på bilderna och försöka förstå.. men jag tyckte det såg lite avancerat ut.. plus att det var inte precis exakt så som jag hade i mitt huvud..

jag vet i huvudet hur den ska se ut och massa praktiska lösningar och så men jag vet inte hur och NÄR jag ska göra den..
Användarens profilbild
Av willywonka
Måste bara hitta passande dragkedja först... Personen som har skrivit har ju gjort ett enormt häfte - nästan så att det kändes svårare pga av det, men efter att ha plöjt igenom det tror jag inte att det är så svårt. Tror att man kan lista ut det efter att ha studerat mönstren litegrann!
Hitta dragkedja är nog det svåraste, iaf om jag ska göra till den jackan jag använder mest.

sen såg jag just en bild i en annan tråd på den nya sue's jackan...
Användarens profilbild
Av verre
willywonka skrev:Måste bara hitta passande dragkedja först... Personen som har skrivit har ju gjort ett enormt häfte - nästan så att det kändes svårare pga av det, men efter att ha plöjt igenom det tror jag inte att det är så svårt. Tror att man kan lista ut det efter att ha studerat mönstren litegrann!
Hitta dragkedja är nog det svåraste, iaf om jag ska göra till den jackan jag använder mest.

sen såg jag just en bild i en annan tråd på den nya sue's jackan...
jo, jag såg också den jackan..

jag tror att jag såg den på tv igår.. den är russkigt snygg!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?