Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Ja, nu har jag ju äntligen fått prova på att bära min lilla nyföding i trikåjal. Och jag är lyrisk!!! :loving: :heart: :loving: Det är mycket mysigare än jag kunde föreställa mig och det bästa av allt är att min lilla Liva verkar stortrivas i sjalen :vågen: Så fort jag sätter ner henne (även om hon är lite missnöjd innan) kommer hon till ro så fort hon är på plats och somnar bums :heart:. Jag har också märkt att detta är ett fantastiskt sätt att knyta an till sitt barn. Igår fm satt jag med henne i sjalen i en fåtölj och jag riktigt kände hur jag knöt an till henne där och då :heart: Helt underbart. Att man sen kan gå runt och få saker gjort är ju bara ytterligare en bonus :wink: Var jag såld på sjalbärande tidigare, så är jag HELSÅLD nu! :lol: :vågen:
Användarens profilbild
Av lotti
Härligt!!! :heart: Åh vad jag längtar......
Av Aelia
Helt underbart, håller med :heart:
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vad mysigt det låter! Liva är dessutom ett underbart namn!
Användarens profilbild
Av sanna73
Du får det att låta percis så underbart som jag mins det :heart:
Längtar tills jag är där igen :heart:
Användarens profilbild
Av mejamy
Lin skrev:Så mysigt det låter!

Här har det inte varit riktigt lika positivt. Knut tycker sjalen är okej, men han älskar det inte på något sätt... Och man ska röra sig hela tiden och huvudet får absolut inte vara inknutet, vilket gör det lite mindre praktiskt. :roll: :wink: Dessutom trivs han bara en begränsad tid i sjalen, sen vill han upp. Jag börjar fundera på att skaffa vagn, för bärandet är inte alls lika trevligt och mysigt som förra gången. :? :wink:
Det var ju tråkigt Lin :? Men vagn behöver du väl knappast skaffa dig. Du om någon har väl ett antal vagnar där hemma att välja emellan :wink:
Användarens profilbild
Av mejamy
Lin skrev:
mejamy skrev:

Här har det inte varit riktigt lika positivt. Knut tycker sjalen är okej, men han älskar det inte på något sätt... Och man ska röra sig hela tiden och huvudet får absolut inte vara inknutet, vilket gör det lite mindre praktiskt. :roll: :wink: Dessutom trivs han bara en begränsad tid i sjalen, sen vill han upp. Jag börjar fundera på att skaffa vagn, för bärandet är inte alls lika trevligt och mysigt som förra gången. :? :wink:
Det var ju tråkigt Lin :? Men vagn behöver du väl knappast skaffa dig. Du om någon har väl ett antal vagnar där hemma att välja emellan :wink:
:Hahaa: Det är som med sjalar - behöver man inte alltid en ny? :hide: :wink:

Vi har amningskuddemys Knut och jag, istället för sjalmys. Amningskudde är supergott att sova på enligt den här bebisen. Inte lika praktiskt för mamman, som blir något stillasittande, men myyysigt! :loving: :heart:
Ja det har du förstås rätt i :lol:

Och va skönt att ni har nått annat mys att ta till då inte sjal passar herrn :). Du får väl se till att vara väl försedd med bra romaner eller nått :wink:
Användarens profilbild
Av Minchi
Åh... Det låter så väldigt mysigt. Jag hoppas att jag också får bära en nyföding nångång... :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
:vågen: mysigt :loving:

Liva :heart:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Eld77
:heart: nu längtar jag verkligen till januari ;)
Av belinda
Lin skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:
Lin skrev:
mejamy skrev:

:Hahaa: Det är som med sjalar - behöver man inte alltid en ny? :hide: :wink:

Vi har amningskuddemys Knut och jag, istället för sjalmys. Amningskudde är supergott att sova på enligt den här bebisen. Inte lika praktiskt för mamman, som blir något stillasittande, men myyysigt! :loving: :heart:
Vår Knut var likadan, skulle jag varnat dig ;-)
:lol: :heart:
Hallå här har vi en till knut som inte gillar sjalar :wink: visserligen bara i andranamn men :lol:

Mejamy: vad underbart det låter, jag minns att det var så med Lowe som nyfödd också, det är härligt med den lilla lilla kroppen snusandes tättintill. Jag är tacksam att Ture hu som helst gillar att sova i sjal/sele om han får ammas till sömns i den först :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?