Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zingo
....kom en mamma fram till mig och zerosara, :D båda bärande på varsitt barn, :D idag på Mariebergsköpcentrum Örebro, och frågade
-Är det någe bra det där att bära i sjal ? Och vad ska man i så fall ha ? Vi sjöng sjalenslov och tipsade om sjalbarn och andra bra sidor på nätet. :vågen:
Användarens profilbild
Av Helma
Härligt! Det är roligt när folk frågar och inte bara stirrar :shock: och undrar vad man har dinglande på magen :wink:
Användarens profilbild
Av Helma
Oj, dubbelt. :D
Användarens profilbild
Av svas
OT, men börjar alla Örebroare på Z?

hälzningar en fd Örebroare (som gärna skulle vilja bo i Örebro igen)
Användarens profilbild
Av Droppen
Bra jobbat! :tumsup:
Av belinda
Ååå mariebergköpcentrum. vilken hemlängtan jag fick plötsligt :lol: eller nostalgi kanske.
Svas är du också örebroare från början alltså :hello:

Till saken; så roligt att ni fick tipsa om sjalar :tumsup: :lol:
Användarens profilbild
Av svas
belinda skrev:Ååå mariebergköpcentrum. vilken hemlängtan jag fick plötsligt :lol: eller nostalgi kanske.
Svas är du också örebroare från början alltså :hello:

Till saken; så roligt att ni fick tipsa om sjalar :tumsup: :lol:
Bort från saken igen. Nej, jag är inte Örebroare men bodde där 94-98 när jag pluggade på Högskolan. Min sambo gick gymnasiet i Linde och pluggade sedan i Örebro. Det var där vi träffades :loving: . Och fanns det jobb till oss båda skulle vi mer än gärna flytta från Stockholm till Örebro.

Och så till saken: visst är det härligt att inspirera andra till sjalbärande?!!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:hello: Hoppas att hon kollar in här och hittar en ( :roll: ) sjal som hon gillar

OT men i alla fall
Vi blev spanade på Mac Dolnads av en kille som försökte få sin personliga assistent att fatta. Han pratade inte så bra men blev eld och lågor när jag plockade fram J ur sjalen. Och försökte få sin ass att förstå med mycket tydliga tecken att jag plockat fram en bebis på magen. När han sedan fick syn på zingo fattade han direkt att hon också hade bebis på magen. Tyvärr var assistenterna mer intresserade av att prata med varandra än sina brukare och avfärdade honom. :( Funderade på att gå dit och förklara vad det var med honom (är själv PA) men ville inte säga åt personalen, de skulle nog inte direkt ha tackat..
Användarens profilbild
Av zero.sara
svas skrev:OT, men börjar alla Örebroare på Z?

hälzningar en fd Örebroare (som gärna skulle vilja bo i Örebro igen)
Vet bara mig och zingo på z, men vi är ganska aktiva. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?