Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av maya
Nåt fel måste jag göra för jag tycker det är obekvämt bara efter en liten stund när jag bär i MTn på ryggen. Mest i nacken om ni fattar vad jag menar. Gör som instruktionerna här på sjalbarn. Och sen undrar jag om barnet hamnar för långt ner för jag tycker hon måste kika över axeln på mig. Det är fråga om ett barn på ca 11 kg 1½år. Har en hemsydd men på magen trivs jag jättebra med den, ganska breda ofodrade axelband. Tips önskas för det är ju mer praktiskt på ryggen när man ska göra nåt när de är så stora.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Ja, det är ju jättesmidigt när man kan bära barnen på ryggen.
(Speciellt när de börjar bli lite större.)
Vet inte vad som orsakar ditt problem, tänkte väl bara tipsa om en massa bra instruktioner.
Om du söker på "Mei Tai instruction" inne på Youtube får du upp en massa knytvideos. :-)
Av maya
Tack, ska be stora dottern leta åt mig för hon hänger på youtube ständigt. Så får vi öva imorgon :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Personligen så gillar jag inte att bära med en mei tai med breda axelband när jag bär på ryggen. På magen är det skönt men när jag bär på ryggen så korvar sig axelbanden och det blir aldrig skönt. Så när jag bär på ryggen så föredrar jag sele, sjal eller mei tai med "vanliga", vadderade axelband.
Av maya
Ja, det kan var så som du skriver Isanna. Provade med en annan knytning och då kom hon högre upp men blev ändå inte bekvämt. Får väl ha henne på magen tills jag syr nåt nytt.
Användarens profilbild
Av Jennelii
När jag bär på ryggen tycker jag om att bära ganska långt ner, bär jag högre upp får jag ont i överdelen av ryggen typ, det strålar o bränner. Bär jag långt ner så kan jag bära hur länge som helst.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?