Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
marcy skrev:Finns det nånstans man kan köpa färdiga satser och sy själv?
JAg har köpt från Siw Rosander men gillar Karin Neuschütz' sybeskrivning bättre - hennes bok går att låna på bibblan, men kan inte köpas ny längre.
Användarens profilbild
Av Asereht
marcy skrev:Finns det nånstans man kan köpa färdiga satser och sy själv?
Jag har köpt sats med material och beskrivning på dels Slöjddetaljer och dels Kalikå. Har sytt både vanliga dockor i olika strl och några påsdockor.

För 12 år sedan sydde jag en påsdocka i wldorfmodell till min systerdotter. Hon var då 2 år. Hon fick deni julklapp och vid tillfället ifråga så var hon mer intresserad av kartongen än dockan. Men sen, sen hände någonting som jag kallar ögonblicklig kärlek för från coh med juldagsmorgonen och flera år framåt så gick inte ungen någonstans utan "gocka". Det har fått vändas åter från påbörjade långfärder med bil för att hämta "gocka" och varje gång den skulle tvättas så gröt flickan en skvätt. "gocka" är idag ruskigt tunnsligen och slapp, för att inte tala om mer grån än hudfärgad men fortfarande älskad och har sin plats vid en strax tonårig flickas huvudkudde. Det är nog det bästa betyg jag någonsin fått. :D :heart:
Användarens profilbild
Av eedar
marcy skrev:Tack för svaren. :)

En till fråga. Hur stor är hon?
hon är 40 cm, och det passar tycker jag lite äldre barn, Min två-åring har en 30 och en 40, occh 30 dockan är lite lättare att hantera för henne!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?