Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Jag har surfat i en månad nu och letat bilder överallt på Hoppediz Havannor, och överallt har den en ny färg! Något frustrerande! På vissa bilder ser den orange-brun beige ut, på andra gul-svart-beige-brun, på än andra gul-grön beige, JAG BLIR TOKIG! :x Kan nån vara snäll och efter bästa förmåga försöka beskriva hur den ser ut i verkliga livet? Snällaaa? :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag gick just och kikade på en, och inslagstråden är orangegul. sedan är ränderna vävda med mörkbrun, orangegul och vit tråd. men alla fälten skiftar ju i inslagstråden. intrycket man får av den tycker jag är brunt/orange. gjorde det nånting tydligare för dig?
Av luxia
diddeldi skrev:jag gick just och kikade på en, och inslagstråden är orangegul. sedan är ränderna vävda med mörkbrun, orangegul och vit tråd. men alla fälten skiftar ju i inslagstråden. intrycket man får av den tycker jag är brunt/orange. gjorde det nånting tydligare för dig?
Tänker man på sjuttiotalet när man ser den? (Det kanske kan förmedla känslan lite ...)
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
luxia skrev:
diddeldi skrev:jag gick just och kikade på en, och inslagstråden är orangegul. sedan är ränderna vävda med mörkbrun, orangegul och vit tråd. men alla fälten skiftar ju i inslagstråden. intrycket man får av den tycker jag är brunt/orange. gjorde det nånting tydligare för dig?
Tänker man på sjuttiotalet när man ser den? (Det kanske kan förmedla känslan lite ...)
Nej, det tycker inte jag. Den är mer gulbeige och brun i sin framtonig, i mina ögon. Inte 70-t gul eller orange....
Användarens profilbild
Av boosten
Ååkej. Ja det är nog lite klarare.. Men hur mycket orange är det egentligen? Gillar ju orange..
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
boosten skrev:Ååkej. Ja det är nog lite klarare.. Men hur mycket orange är det egentligen? Gillar ju orange..
Orange? Nairobi kanske? :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
boosten skrev:Ååkej. Ja det är nog lite klarare.. Men hur mycket orange är det egentligen? Gillar ju orange..
ganska mycket orange. halvmycket sjuttiotal.
Användarens profilbild
Av diddeldi
madrid är förresten rätt orange också. gul/orange-randig.
Användarens profilbild
Av boosten
Sara med 98+02+05 skrev:[quote="Orange? Nairobi kanske? :wink:
Jo, jättefin. men jag är grymt inne på brunt också..
Användarens profilbild
Av boosten
mojsan skrev:..santiago är ju jättefint orange...... Eller???
Jo, men lite väl mycket.. Låter som att det blir en Havanna ändå då! :) Tack för hjälpen!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
boosten skrev:
mojsan skrev:..santiago är ju jättefint orange...... Eller???
Jo, men lite väl mycket.. Låter som att det blir en Havanna ändå då! :) Tack för hjälpen!
Jag tror du blir nöjd med Havannan. Jag gillar också orange och brunt och 70-t. Trots att jag tycker Havannan är rätt gul så tycker jag att den är kanonsnygg. Skulle jag köpa en Hoppediz skulle jag allvarligt fundera på en sån :wink:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jag har en Havanna som jag är jättenöjd med! Bor du någonstans i närheten av NV-Skåne är du välkommen att titta på den.

Varje gång sonen tittar på Pettson och Findus får jag direkta associationer till sjalen. Findus är faktiskt Havanna-randig!!
Av Petra
Lumlum skrev:Varje gång sonen tittar på Pettson och Findus får jag direkta associationer till sjalen. Findus är faktiskt Havanna-randig!!
Har jag aldrig tänkt på. :lol: Då måste man bli poppis med en sådan sjal.
Användarens profilbild
Av boosten
Lumlum skrev:Jag har en Havanna som jag är jättenöjd med! Bor du någonstans i närheten av NV-Skåne är du välkommen att titta på den.

Varje gång sonen tittar på Pettson och Findus får jag direkta associationer till sjalen. Findus är faktiskt Havanna-randig!!
Håhåjaja! Ja även om Findus är rätt dryg så är han ju i alla fall fin! :wink:

Och det är nog bara bra att den är gul och inte så orange, orange missmatchar ju med så mycket. Det är också av den anledningen vi inte tar en röd/gul/orange, även fast de är så fina, jag är ju lite av en färgmatchningsdiktator. :oops:

För övrigt bor vi i Umeå, så det ligger lite fel till.. :wink: men tack för erbjudandet! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?