Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

AnKa Älskar färger och mönster. Särskilt förtjust i 60 och 70-tals stil. Inte så förtjust i pastell. Även jag vill gärna få något använderbart men vackert. Tycker mycket om smycken. Är allergisk mot pälsdjur vilket rent praktisk betyder att jag inte tål ren ull eller yllegarn som har fårdoft kvar.
Fryle: Älskar färg! Föredrar naturmaterial. Gillar praktiskt användbara föremål men behöver även väggdekorationer till jobbet.
keah: Färg är härligt, men pastellfärger undanbedes. Praktiska prylar/plagg hellre än prydnadsföremål.
Kesti: Blir glad för allt. Gärna användbara saker eller något till mitt uterum som inreds med Dalarna- tema i färger och mönster.
Maddemoa: Älskar starka färger! Föredrar också praktiska saker eller plagg.
Smultronbarn: Gillar också färg, och favoriterna är lila, fucschia och grönt och gult. Har lite svårt för väldigt småmönstrade tyger typ pepitarutigt eller smalrandigt och i svart/vitt, men gillar blommönster och i synnerhet pelargoner och vitsippor. Har förkärlek för tygväskor, och bebissaker går alltid åt. Blir glad för det du än pysslar! :D
AnKa: Älskar färger och mönster. Särskilt förtjust i 60 och 70-tals stil. Inte så förtjust i pastell. Även jag vill gärna få något använderbart men vackert. Tycker mycket om smycken. Är allergisk mot pälsdjur vilket rent praktisk betyder att jag inte tål ren ull eller yllegarn som har fårdoft kvar.
Fryle: Älskar färg! Föredrar naturmaterial. Gillar praktiskt användbara föremål men behöver även väggdekorationer till jobbet.
isbl: Färgglatt och gärna lite retromönster. Återbruk och fiffiga lösningar (tex en enkel väska men med många fack). Behöver alltid kassar och projektpåsar till pågående stickningar, eller större tygkassar att bära saker fram och tillbaka från förskolan med. Skulle också kunna tänka mig smycken, men inte för mkt krusiduller i så fall. Allergisk mot pälsdjur, så om du har djur som vistas direkt bland materialet du använder dig av behöver det vara tvättbart.
keah: Färg är härligt, men pastellfärger undanbedes. Praktiska prylar/plagg hellre än prydnadsföremål.
Kesti: Blir glad för allt. Gärna användbara saker eller något till mitt uterum som inreds med Dalarna- tema i färger och mönster.
Maddemoa: Älskar starka färger! Föredrar också praktiska saker eller plagg.
Smultronbarn: Gillar också färg, och favoriterna är lila, fucschia och grönt och gult. Har lite svårt för väldigt småmönstrade tyger typ pepitarutigt eller smalrandigt och i svart/vitt, men gillar blommönster och i synnerhet pelargoner och vitsippor. Har förkärlek för tygväskor, och bebissaker går alltid åt. Blir glad för det du än pysslar! :D
AnKa skrev:Jag kan inte hålla mig längre :mrgreen:
Jag börjar fråga redan nu.

Favoritfärger?
Klädstorlek?
Grönt! :love: Och orange och lila. Fast jag gillar de flesta färger.

Storlek L, 42/44

Favoritfärger?
Klädstorlek?
Jag är svag för blått, turkost, brunt, grönt, aubergine, vinrött, gärna i kombination. Men gillar egentligen alla färger.
Storlek 34-36-38. XS-S.
Huvud 54/56.

Favoritfärger?
Klädstorlek?
Gillat lila i alla varianter samt fuschia, och så grönt (mossgrönt, lövgrönt och andra), blått kan också funka, och så lite svart ibland och har även de senaste veckorna blivit förtjust i gult.

Klädstorlek är M/L eller 42 (40 kan funka ibland om det är stretchigt).
isbl skrev:Insåg just att jag är hemma själv sista bytesveckan då mannen tar barnen på minisemester, så nu fanns inga ursäker till att inte anmäla mig :roll: :lol:
Det här ska bli kul! :vågen:
Vad roligt! :D Glöm inte PM:a din adress. :tumup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?