Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HPe
Trulsamin skrev:Det är för lite bilder i den här tråden ;)

Jag har stickat klart en Maple Leaf Shawl i dagarna. Riktigt roligt mönster och resultatet är riktigt trevligt...

Bild
Så vacker! :love:
Användarens profilbild
Av Fryle
Trulsamin skrev:Det är för lite bilder i den här tråden ;)

Jag har stickat klart en Maple Leaf Shawl i dagarna. Riktigt roligt mönster och resultatet är riktigt trevligt...
Vilken fantastiskt snygg sjal! :vågen:

Jag bara undrar över formen, hur bär man den?
Vilken sjal! Vilket fantastiskt jobb du gjort!! :vågen:

En fråga: Om det i ett stickmönster står att man kan använda rundsticka eller strumpstickor men det inte står angivet hur lång kabeln ska vara - hur gör man då bäst? :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
Smultronbarn skrev: En fråga: Om det i ett stickmönster står att man kan använda rundsticka eller strumpstickor men det inte står angivet hur lång kabeln ska vara - hur gör man då bäst? :hmm:
Provar sig fram och byter efter behov :roll: .
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev: En fråga: Om det i ett stickmönster står att man kan använda rundsticka eller strumpstickor men det inte står angivet hur lång kabeln ska vara - hur gör man då bäst? :hmm:
Provar sig fram och byter efter behov :roll: .
:notes: Trial and error!

:tackar:

Ska bara hitta rundstickorna också... :roll:
Bild

Hittade denna pryl kallad pattern counter. Är det nåt att ha? Hur används den? Och vad kallas den på svenska?
Amaltea skrev:Såg att det var rea på Drops ullgarner månaden ut om någon vill fynda så passa på :tumup:
:hund: :hide: :app:
Mary_Cherry skrev:
Amaltea skrev:Såg att det var rea på Drops ullgarner månaden ut om någon vill fynda så passa på :tumup:
Var? :hide:
Överallt där de säljer Drops förutsätter jag :D de brukar ju vara "tvingande" för återförsäljarna att följa kampanjerna.

Jag shoppade loss på nätet:

http://www.yllotyll.com/page/kampanjer
Amaltea skrev:
Mary_Cherry skrev:
Var? :hide:
Överallt där de säljer Drops förutsätter jag :D de brukar ju vara "tvingande" för återförsäljarna att följa kampanjerna.

Jag shoppade loss på nätet:

http://www.yllotyll.com/page/kampanjer
Och här brukar jag handla (fast i den fysiska butiken och inte i webbshoppen):
http://postorder.deisydesign.nu/index.p ... y&path=163
Användarens profilbild
Av isbl
:nono: nu blir jag ju nästan tvungen att klicka hem lite garn till höstens monsterbyxor :lol:
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 198
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?