Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamin
En mamma ringde just och sa att hennes 3 månaders vägrar vagn. Hon fick tipset att bära sitt barn påpekade att det skulle bäras nära och inåt ej vänd utåt. Hon tipsade även om att bära i sele på ryggen. Programledaren på nyhetsmorgon frågade om det inte finns risk att man skämmer bort barnen genom att bära det hela tiden.. Hennes svar var: Det hoppas jag!

Heja Louise :vågen:
Användarens profilbild
Av Bina
:rock: :vågen: jag reagerade också med glädje :eld: HURRA!!
Användarens profilbild
Av mammahappy
:vågen: Härligt!
Användarens profilbild
Av Ester
ja men visst är hon bra!!!!!!!

och att hon är så tydlig med att att man ska lyssna på vad barnet försöker berätta för föräldern.

jag gillar henne jättemycket

men det där med att man ska bära långt ner i korsryggen när man bär på ryggen för att sen flytta upp barnet i en stol lite högre upp? det fattade jag inte riktigt vad hon menade :roll: 8)
Användarens profilbild
Av Mamin
Poffan skrev:och amingen.. Vilken vettig människa :D (har inte lyssnat på henne förut)
Hon är underbar. På måndagar kan man lyssna på henne och Malin Alfven på radions Knattetimmen. Du ska höra vad lyckliga dom blir när dom får höra mammor som ammar barn över 10mån :D
Användarens profilbild
Av Mamin
Poffan skrev:

Hon är underbar. På måndagar kan man lyssna på henne och Malin Alfven på radions Knattetimmen. Du ska höra vad lyckliga dom blir när dom får höra mammor som ammar barn över 10mån :D

Åh de måste jag lyssna på men kanske dum fråga :roll: Vart? När?
RadioSthlm kl 9.45 tror jag det är.. Man kan lyssna på gamla program på webradio tror jag... En dag när jag var inne satte jag på det och lyssnade på en hel säsong..*S
Användarens profilbild
Av sacha42
:vågen:
Användarens profilbild
Av Isanna
Hon är så härlig! Hon är så självklar på något vis!
Av belinda
Hon är absurt bra!! :vågen:
Användarens profilbild
Av asa
Visst är hon bra :D
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag gillar henne jättemkt!

Jag missade att hon var på tv4 idag eller när det nu var, men flera i min "mammagrupp" hade hört. Just bär-frågan sa de inget om, men vi pratade om samsovning och sånt. :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag gillar också henne! Hon är liksom så..... självklar! :D Hon säger saker rent ut och hymlar inte. OCh inte är hon rädd för att "peka med hela handen heller".
Önskar fler var som henne! :urule:
Om jag inte minns fel så har hon ju gett ut en bok tillsammans med Linda Nyberg..... :hmm: Är det någon som har läst den?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?