Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zilver
Melinna skrev:Jag och min femåring håller på att göra en blombok. Eftersom uthålligheten inte är så bra så klistrar vi in ett par torkade blommor åt gången bara... Och väldigt slumpmässigt. Vi plockar in blommor när vi är ute om vi inte har dem tidigare och pressar dem. Ibland även blad. Vi har klistrat in dem i ett fotoalbum med självhäftande plast och skriver deras namn. Mer avancerat än så blir det inte.
Det låter som en bra idé att bara ta lite i taget. Det går visserligen snabbt att plocka, men sen är det ju mer arbete med att pressa och klistra osv.

Hur bestämmer du eller femåringen vilken blomma ni ska ta? Letar ni efter något speciellt eller är det bara något femåringen bestämmer?
Användarens profilbild
Av Melinna
Zilver skrev:
Melinna skrev:Jag och min femåring håller på att göra en blombok. Eftersom uthålligheten inte är så bra så klistrar vi in ett par torkade blommor åt gången bara... Och väldigt slumpmässigt. Vi plockar in blommor när vi är ute om vi inte har dem tidigare och pressar dem. Ibland även blad. Vi har klistrat in dem i ett fotoalbum med självhäftande plast och skriver deras namn. Mer avancerat än så blir det inte.
Det låter som en bra idé att bara ta lite i taget. Det går visserligen snabbt att plocka, men sen är det ju mer arbete med att pressa och klistra osv.

Hur bestämmer du eller femåringen vilken blomma ni ska ta? Letar ni efter något speciellt eller är det bara något femåringen bestämmer?
Ute har vi plockat precis alla blommor vi inte har. Inne så har vi börjat "uppifrån" med första sidan pressade blommor dvs de som pressades först, och där har femåringen fått bestämma vilken vi ska ta först utav de som är pressade i samma uppslag. (Har stoppat in dem med skrivarpapper på båda sidorna i gamla pluggböcker och lagt dem på hög). Och så arbetar vi oss igenom dem. Införseln av nya växter att pressa är dock betydligt högre än mängden växter ut och in i blomboken :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?