- ons maj 13, 2015 10:44
HPe skrev:Kosläpp mitt i veckan? Jag och barnen borde åka dit. Ska genast undersökas.Mary_Cherry skrev:Kosläpp forslunda 20e kan du få lite tips.HPe skrev:Nä, jag kollade på ett mönster och fattade INGENTING! Jag är ju nybörjare.Mary_Cherry skrev:Är det nån som har stickat en babyhjälm efter det här mönstret? http://garnstudio.com/lang/se/visoppskr ... 16&lang=seÄr inte så förtjust i dem. Har du testat Aviatrix?
Jag stickade en enligt ett annat mönster tidigare, superenkelt, men den är väldigt kort i nacken, plus snart för liten. Den i länken såg ut att sitta bra på bebishuvudet men den biten jag har stickat ser inte bra ut och mönstret kändes krångligt. Har ni tips på nåt annat bra mönster?Jag stickade kanske tre centimeter på hjälmen sen blev jag arg för att det såg ut som ett barn hade stickat så jag klippte av garnet, orkade inte ens repa upp. Efter det börjar jag om två gånger men blev så upprörd av ett telefonsamtal att jag tappade bort mig. Om jag orkar ikväll ska jag göra ett nytt försök. Jag har ju lyckats en gång men nu är den för liten.

Stora, lilla och bebisen, -06, -08, -15