Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ketronya skrev:Angående diagram så kan jag ju faktiskt skriva ut exakt också, det är ingen dum idé.
Hm, för såna som mig underlättar det ju... :roll:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Angående diagram så kan jag ju faktiskt skriva ut exakt också, det är ingen dum idé.
Hm, för såna som mig underlättar det ju... :roll:
Jamen det finns ju fler! :) Jag är inte så van själv vid skrivna instruktioner så risken är dock att det blir lite mindre bra men det är bra träning för mig bara. Jag har skrivit ner det nu iaf så får vi hoppas det är tillräckligt tydligt!
Åh vad roligt! :) :vågen: Jag ska försöka fixa dom sista detaljerna med mönstret nu i veckan och skicka ut till alla som vill. Pma era mejladresser.

Och så får ni tänka på att detta är mitt första sockmönster så ni inte blir galna på mig om det är tokigheter. :lol:
Ketronya skrev:Åh vad roligt! :) :vågen: Jag ska försöka fixa dom sista detaljerna med mönstret nu i veckan och skicka ut till alla som vill. Pma era mejladresser.

Och så får ni tänka på att detta är mitt första sockmönster så ni inte blir galna på mig om det är tokigheter. :lol:
Det kanske är du som blir galen på oss för att vi inte fattar. :Hahaa:
Skrivna instruktioner finns nu med! Men tänk i så fall på att ni berättar om ni använt diagrammet eller det skrivna. :)

Har inte fått hem datorn med Photoshop på, men får den imorgon förhoppningsvis så jag kan lägga ihop allt! :)
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Åh vad roligt! :) :vågen: Jag ska försöka fixa dom sista detaljerna med mönstret nu i veckan och skicka ut till alla som vill. Pma era mejladresser.

Det kanske är du som blir galen på oss för att vi inte fattar. :Hahaa:
Om ni inte fattar är det jag som förklarar dåligt! :wink:
Sådärja, fick ihop mönstret på makens dator och har nu skickat det till Fryle, isbi, knyttet och k och juliusdotter :D Så kolla att ni fått och kan öppna det!

Nu behöver jag inte fler som teststickar, det är ganska lagom med 4. Nu hoppas jag bara att mönstret inte är för konstigt! ;)
:app:
Hoppas mitt garn dyker upp idag, vill börja sticka typ nu! Måste se om jag hittar rätt på min flätsticka också...
Har förresten läst igenom mönstret lite snabbt och inga konstigheter så långt i af. Får se vad som händer när jag börjar sticka. Har aldrig stickat efter flätdiagram så väldigt skönt att det finns skrivna instruktioner att jämföra med i början tycker jag :tumup:

Vill du att vi fortsätter diskutera mönstret här under teststickningen förresten?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?